Fuzzie Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Idag har jeg en stasjonær pc med vanlig adsl modem. Nå vil jeg i tillegg ha internett til en bærbar og enda en eller to stasjonære pcèr på samme internett linje. Derfor lurer jeg på hva jeg trenger for å få internett på flere datamaskiner i samme hus. Helst trådløst. Gjerne 2-3 stk utenom den som har internett fra før av. Kan dere hjelpe meg med det og kanskje gi eksempel med link til et eller flere konkrete produkt som kan brukes til dette? Gjerne med forklaring til hvordan dette skal kobles. Tusen takk til alle som gidder Er helt blank på dette området... Lenke til kommentar
XooooF Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Kjøpe en trådløsbredbåndsruter du kobler inn etter modemet. gjerne en med mulighet for tilkobling med kabel også så slipper du å ha trådløst på den stasjonære maskinen. komplett har sikkert flere som fungerer tilfredstillende... http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306148 f.eks... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå