General_Skurf Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Hva jeg jobber som: Ingeniør Alder: 27 Fast årslønn: 480 000,- Skatt: 32% Månedlig utbetaling: ca 30000,- Utdanning: Fagbrev kontor, Goder: Firmatelefon, masse teambuildinger, overtidsbetalt, kursing Lenke til kommentar
Lasagne Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Hva du jobber som: Assistent ved forsterket skjermet demensavdeling, sykehjem Hvor gammel er du: 19 Hva du tjener du i året: 144,- i timen + 50,- etter 17.00 og 40,-/helg Hvor mye betaler du i skatt? 26%Utdanning: Videregående (påbygg) Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 alder: 27 yrke: nettverksadmin årslønn: 420 + ca 60-70 i vakter og overtid. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Alder: 20 Yrke(?): Student Lønn: 0 kr. 6 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hva jeg jobber som: Sommerjobb som salgskonsulent og servicetekniker Alder: 20 Skatt: Frikort Månedlig utbetaling: ~16000kr Utdanning: God kompetanse innenfor data, men snart ferdig med bachelor i datateknikk Goder: Muligheten til å jobbe alene og avslag på varer Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Splittet ut en diskusjon rundt om stipend/studielån regnes som inntekt eller ikke til en egen tråd. "Stipend/studielån, regnes dette som inntekt?" 4 Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hva du jobber som: SkytebaslærlingHvor gammel du er: 18 årHva du tjener du i timen: vet ikke enda, ikke avtalt, men etter tariff: 101,4 kr / t første år, 126,8 kr andre år, lærlingHvor mye betaler du i skatt? vet ikkeUtdanning: VG 1: Bygg og Anleggsteknikk, VG 2: Anleggsteknikk med fjell og bergverk til fordypning Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hva du jobber som: Jobber som IKT LærlingHvor gammel du er: 20 årHva du tjener du i timen: Rundt 80 kr timen, rundt 150k dette året. Har vært litt forskjellige plasser og lønn som har gått ned og opp. Hvor mye betaler du i skatt? 15% skal endre dette, siden til skateteten mente jeg skulle opp på 30% når jeg endrer. Utdanning: Videregående Lenke til kommentar
halohalo Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hva jobber du som: Matros lærling Hva tjener du i måneden: 20.000 kr netto per måned Hvor mye betaler du i skatt: 36 % Utdannelse: VG2 Maritime fag Hvor er du matroslærling? Siden du har 20 000 netto i mnd? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Ny status. Alder: 27. Bytter jobb fra serviceingeniør til designingeniør. 2 års erfaring. Ny grunnlønn: 510 000 + overtid Skatt: 28% Goder: Forsikring, telefon, fleksibel arbeidstid og diverse. Utdanning: Bachelor i Mekatronikk. Endret 6. september 2013 av Hyd Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Matros, 21 år, 45% skatt, ca. 700'000,- brutto i året. Går endel i overtid. 12-14timers arbeidsdager, varierer... Fiske? Ingen matroser jeg kjenner til tjener så bra andre plasser enn på fiske.. Lenke til kommentar
Populært innlegg Skipstrixy Skrevet 6. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 6. september 2013 Hva du jobber som: Arbeidsledig Hvor gammel du er: 21år Hva du tjener du i timen/månedslønn: 0 kroner i timen Hvor mye betaler du i skatt? 0 kr Utdanning: Ferdig med videregående. Jeg sa opp lærlingjobben fordi jeg har nulltoleranse mot maktmisbruk fra sjefen. Jeg er ikke en nikkedukke eller en som hopper når sjefen sier hopp. Da vil jeg heller abdisere Er du ikke riktig klok? 24 Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Er du ikke riktig klok? Nei... han er nok ikke veldig skarp ihvertfall!! Når sjefen sier hopp... ja så hopper man faktisk så lenge man har betalt for det. 6 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Nei... han er nok ikke veldig skarp ihvertfall!! Når sjefen sier hopp... ja så hopper man faktisk så lenge man har betalt for det. Jepp! Slik er det ting fungerer! Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Jepp! Slik er det ting fungerer! Til en viss grense ihvertfall og så lenge det har noe med arbeidet å gjøre 3 Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Hva du jobber som: Elektriker Hvor gammel er du: 25 Hva du tjener du i året: 465 000,- (uten tillegg som overtid, smuss o.l.) Hvor mye betaler du i skatt? 32% Utdanning: Tavlemontør (Fagbrev) og Elektriker (Fagbrev) + Ex Sertifisert Goder: Bonusordning, ferieleilighet i syden, forsikring, god pensjonsordning og diverse andre små goder Endret 21. september 2013 av TheHawk Lenke til kommentar
Rawri Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Mange med grei utdanning og generelt høye lønninger her. Spennende lesning.Jeg blir vel og oppdatere min til 2014, da jeg forhåpentligvis får en jobb innenfor mitt felt (om mulig)Fram til da blir jeg og jobbe på posten fra oktober, og utover så lenge jeg kan.Er arbeidsledig, men skriver opp hva mulig fortjeneste var under student bedriften (om det skulle være interesse rundt dette, regner med det er store forskjeller). Hva du jobbet som: Personalsjef, Økonomiansvarlig og Crew - Hos Snøfall media. Hvor gammel var du: 21-23 år (Født 90)Hva du tjente du pr. oppdrag:Musikkvideo: 10k til 30k. (Veldig varierende, som studentbedrift)For en times jobb + etterarbeid som redigering o.l for innslag i avis 500kr til 2.5kMultimediaproduksjon/Flerkameraproduksjon: 20k til 40k.Hvor mye betalte vi i skatt? 0%, fram til maks beløpet på 180k (om jeg husker riktig).Utdanning: Tip, Ikt, Påbygg, 3 årig bachelor i multimedieteknologi. Endret 7. september 2013 av Rurpåtur Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Er du ikke riktig klok? Du får ikke noe AMA-intervju av meg når det angår den saken. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Du får ikke noe AMA-intervju av meg når det angår den saken. HVorfor byttet du ikke bare læreplass da? Siden sjefen din var så slem at du måtte hoppe litt? Var ikke det smarteste sjakktrekket jeg har hørt om å si fra seg hele kontrakten. Endret 7. september 2013 av Skipstrixxy 1 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Off topic. Dette er en skrytetråd hvor folk forteller hvor mye de tjener for å gjøre andre jæløs. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå