Gå til innhold

Jobb? Alder? Lønn? Utdanning? V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor høy rente får man om de trekker for mye skatt? Mer enn de 3.76 % jeg får på sparekontoen?

 

Edit: Tror jeg fant noe:

 

"Ved for mye innbetalt forskudd på skatt innbetalt senest 31.mai, er rentegodgjørelsen 1,26 prosent per år av det som er for mye innbetalt, beregnet fra 15.mars 2012 og frem til skatteoppgjøret blir sendt skattyter."

 

Med andre ord: elendig.

Endret av Punainen
Lenke til kommentar

Det er det dummeste jeg har hørt. Det er jo å kaste penger ut av vinduet. Har du hørt om sparing?

 

For meg personlig så trekker jeg 3000ekstra i måneden der jeg jobber(ba om det selv så klart). Fordi jeg vil ikke se pengene eller vite av pengene.+ det er digg og bare plutselig får 30000 igjen på skatten :p Uansett så har jeg 23000+utbetalt i måneden :p Nå sparer ikke jeg eller har no form for gjeld. Røyker ikke,drikker ikke,snuser ikke alt det der. Har ingen planer om bil,hus osv. Går så og si i 0 hver måned, spanderer heller på mine mindre heldige familiemedlemmer(eller fremmede) ettersom jeg ikke har de samme "A4" målene/livene de fleste andre har (ikke at der er noe galt med det)

 

Er en 100%livsnyter og elsker det, ikke noe er som å se smil og høre tusentakk fetter osv osv når jeg tar med fetterne/kamerater mine på big horn,kino og bare være med dem. (6,9,14 år) hver helg. Dra dem med på ferier, la dem henge hos meg og la dem bare leve de og :) :) Tro meg, jeg hater å jobbe, første jeg tenker på når jeg kommer på jobb er å dra hjem igjen, men det er det verdt for det jeg får tilbake psykisk.

 

 

uansett, jobber på bakeri, 2uker natt 2 uker dag. Steker boller og alt det andre læl man gjør på bakeri. har ingen form for utdanning, sluttet på videregående pga det var bare mer av det samma fra barne og ungdomsskolen og pga dem bruker 1år på å lære hvordan man slår med en hammer og spiker.

 

Har vel rundt 43k før skatt + - Går aldri under 20k utbetallt ihvertfall :p

Endret av jant90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...