lillelisa Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 i tillegg til å være den øverste lederen for de 1200 som er ansatt i ett eller anner motemagasin i Hachette Filipacchi. Som i Elle? Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hva du jobber som: IT-konsulent Hvor gammel du er: 31 Hva du tjener du i året: Ca 700k Timelønn: Aner ikke Hvor mye betaler du i skatt? Altfor mye... Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Hachette eier Elle, ja. Gratulerer med en utrolig spennende jobb! Regner ikke med at det kun er lønnen som er motivasjonen, når man jobber for et så stort selskap i New York - men det gjør vell samtidig ingenting å være millionær før du er 25. Men hvordan har du kommet deg dit? Ser jo at du har gått Handelshøyskolen BI. Gode karakterer? Utvekslingsår i USA? Deltidsjobb under studiet? Kontaktnettverk? Selv går jeg for Siviløkonom på BI, jobber 60 % siden av studiene og skulle gjerne ha tjent noe i nærheten når jeg var ferdig uteksaminert... Endret 9. oktober 2011 av HoaXed Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Han driver bloggen The Fashionista, renger med han har fått masse kontakter via den. Creds til deg Theodore Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hachette eier Elle, ja. Gratulerer med en utrolig spennende jobb! Regner ikke med at det kun er lønnen som er motivasjonen, når man jobber for et så stort selskap i New York - men det gjør vell samtidig ingenting å være millionær før du er 25. Men hvordan har du kommet deg dit? Ser jo at du har gått Handelshøyskolen BI. Gode karakterer? Utvekslingsår i USA? Deltidsjobb under studiet? Kontaktnettverk? Selv går jeg for Siviløkonom på BI, jobber 60 % siden av studiene og skulle gjerne ha tjent noe i nærheten når jeg var ferdig uteksaminert... Han driver bloggen The Fashionista, renger med han har fått masse kontakter via den. Creds til deg Theodore Vel, begge har jo rett i det dere sier. Løn er ikke motivasjon, men det du driver med. Å jobbe i et firma som nesten har konglomerat i den bransjen du ønsker å jobbe i, er i seg selv en moivasjon uten like. Som FarAway nevner, så eier jeg jo bloggen, og har drevet den i 3 år nå, så jeg har jo tonnevis av kontakter, og ja, den var med på å få jobbtilbudet. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Men jeg har 320000 kr året i fastlønn, jobber som kundebehandler på et callcenter. og er 23 år. Trives Ting har endret seg siden, har gått opp i ny stilling, og etter lønnsoppgjøret, er jeg på 386K i grunnlønn, men jobber med noe annet, men i samme bedrift, jeg er 24 år nå! En økning på 66K er ikke dumt Endret 10. oktober 2011 av Tiugama Kaa 1 Lenke til kommentar
Nalenu Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hva du jobber som: Energimontør (Lærling) Hvor gammel du er: 19 Hva du tjener du i året: 160k i grunnlønn Timelønn: Ikke snøring. Hvor mye betaler du i skatt? 29% Utdanning: Vg2 El-energi. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hva du jobber som: sivilingeniør Hvor gammel du er: 26år Hva du tjener du i timen/månedslønn: Rundt 500k før eventuelle tillegg Hvor mye betaler du i skatt? Rundt 15k/mnd. Utdanning: Ingeniør. Etter 2 år har jeg blitt 28. Har gått opp til rundt 550k. Noe sier meg at jeg ligger på rundt 600k når jeg runder 30... Får jobbe for opprykk før den tid. 2 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hva du jobber som: deltid lager/service i en elektronikkforretning (ved siden av studier) Hvor gammel du er: 23 Hva du tjener du i timen: 129, eventuell overtid kommer i tillegg, samme med bonus og noe provisjon Hvor mye betaler du i skatt? Tabelltrekk Utdanning: Holder på med bachelor datateknologi Jobber 14 timer i uken i snitt, ekstra i ferier. Basert på lønnen min hittil i år ender jeg vel opp på ca 130k brutto med rundt 15% skatt etter skattetrekk. Lenke til kommentar
Svolp Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hva du jobber som: Brannkonstabel og Instruktør på Sikkerhetsenter for Offshore Hvor gammel du er: 24år Hva du tjener du i timen/månedslønn: 600.000-650.000/år Hvor mye betaler du i skatt? : Tabell Brann og 50% Instruktør jobb! Utdanning: Kokk. Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Hva du jobber som: lagermedarbeider ved siden av studiet. Hvor gammel du er: 24 år Hva du tjener du i timen/månedslønn: 157,- + 40,- skifttillegg. 13-15,000,- mnd Hvor mye betaler du i skatt? 5000,- +/- Utdanning: Studerer fortsatt. Endret 26. oktober 2011 av BertNaked Lenke til kommentar
Mokolotivet Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Slettet Endret 3. november 2011 av Mokolotivet Lenke til kommentar
Populært innlegg medlem-214688 Skrevet 3. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Mitt Navn Er Mattias Daniel Damsgaard Woodson! Jeg er 24 år gammel og uføretrygdet! Jeg jobber 4 dager i uken/6 timer hvær dag på EMPO TV i Verkstedveien 29C i Ski. Jeg tjener kun 30 kroner timen da jeg får så mye trygd att jeg IKKE kan få full "vanlig" lønn i tilegg! Jeg STORTRIVES og er sjeleglad for att jeg har fått plass på Norges første og eneste riksdekkende TV kanal der kravet er att samtlige medarbeidere både foran og bak kamera skal ha en utviklingshemming! Jeg er reporter/reasearcher og har jobbet her siden 3 oktober 2011!Hva skatt angår: Jeg betaler bare 10 lusne prosent!!! http://www.empotv.no/om-empo-tv Endret 7. november 2011 av SlagerExperten 23 Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Hva du jobber som: Mekaniker i nordsjøen Hvor gammel du er: 21 år Hva du tjener du i timen/månedslønn: 272,- timen Hvor mye betaler du i skatt? 15-20000 Utdanning: 2 år VGS Mekanisk, Fagbrev industrimekaniker Endret 17. november 2011 av Scholl 1 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hva du jobber som: Spilltester Hvor gammel du er: 20 Hva du tjener du i året: ca 35k euro + overtid Timelønn: 15 euro, 22,5 for overtid (som det til tider blir mye av) Hvor mye betaler du i skatt? 22% Utdanning: Fagbrev IKT-servicefag 1 Lenke til kommentar
skulegutan Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Kjøttskjærer på akkord. Ca 195Kr/t. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Hva du jobber som: Trafikkstyrer i Jernbaneverket Hvor gammel du er: 23år Hva du tjener i måneden: 26 600 uten tilegg. Etter skatt og med tillegg kan det fort bli 30 000 Hvor mye betaler du i skatt? 36% Utdanning: IKT Driftsoperatør, Trafikkstyrer ved jernbaneskolen Endret 25. november 2011 av Nord-Skandinav Lenke til kommentar
William_S Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Hovr gammel er jeg? 21 år Hva jobber jeg som? Itstøtte på et bibliotek Hva tjener jeg i timen? 146 kroner (jobber 9 timer i uka) Hvor mye betaler jeg i skatt? Frikort forløpig Utdannelse 2 1/2 år bachelor dataingeniør, ja du gjettet riktig, deltidsjobb ved siden av studiene. Ellers jobber jeg mye gratis for studentene da jeg er aktiv i studentpolitikken. Burde vel tatt noen honorerte verv. Endret 29. november 2011 av William_S Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hva du jobber som: dagdriver og pokerspiller Hvor gammel du er: 28 Hva du tjener du i året: ca 70 tusen til livsopphold. Timelønn: Ingen Hvor mye betaler du i skatt? 0% Utdanning: fullført vgs 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå