discostu Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 IT-konsulent 35500 året 25år. du mangler ikke en null der kanskje?? Jo Lenke til kommentar
Brotherhood Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Alder: midtveis Yrke: statsautorisert revisor Lønn: 1500000 året Tenker litt på å bli revisor. Er det veldig stor lønnsforskjell mellom registrert revisor og statsautorisert revisor? Har du jobbet lenge og hatt mye overtid for å få den lønnen? Ja, det er stor forskjell på lønn mellom registrert og autorisert. Du må jobbe ganske mye overtid så du har ikke mye tid til familie og venner. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Alder: midtveis Yrke: statsautorisert revisor Lønn: 1500000 året Tenker litt på å bli revisor. Er det veldig stor lønnsforskjell mellom registrert revisor og statsautorisert revisor? Har du jobbet lenge og hatt mye overtid for å få den lønnen? Ja, det er stor forskjell på lønn mellom registrert og autorisert. Du må jobbe ganske mye overtid så du har ikke mye tid til familie og venner. Hører at det er mulighet å ta lang sommerferie hvis du jobber mye overtid...? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 mye overtid har slett ingen sammenheng med lang sommerferie Lenke til kommentar
Nalenu Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Alder: 18 Yrke: Energimontør (lærling) Lønn: ca 130k før skatt. Lenke til kommentar
Brotherhood Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Alder: midtveis Yrke: statsautorisert revisor Lønn: 1500000 året Tenker litt på å bli revisor. Er det veldig stor lønnsforskjell mellom registrert revisor og statsautorisert revisor? Har du jobbet lenge og hatt mye overtid for å få den lønnen? Ja, det er stor forskjell på lønn mellom registrert og autorisert. Du må jobbe ganske mye overtid så du har ikke mye tid til familie og venner. Hører at det er mulighet å ta lang sommerferie hvis du jobber mye overtid...? Ja, du kan ta ut overtiden som lønn eller ferie. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Alder: midtveis Yrke: statsautorisert revisor Lønn: 1500000 året Tenker litt på å bli revisor. Er det veldig stor lønnsforskjell mellom registrert revisor og statsautorisert revisor? Har du jobbet lenge og hatt mye overtid for å få den lønnen? Ja, det er stor forskjell på lønn mellom registrert og autorisert. Du må jobbe ganske mye overtid så du har ikke mye tid til familie og venner. Hører at det er mulighet å ta lang sommerferie hvis du jobber mye overtid...? Ja, du kan ta ut overtiden som lønn eller ferie. hos oss er det nesten ikke rom for særlig mye mer fri enn planlagt ferie så da blir det mye overtidslønn Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Alder: midtveis Yrke: statsautorisert revisor Lønn: 1500000 året Tenker litt på å bli revisor. Er det veldig stor lønnsforskjell mellom registrert revisor og statsautorisert revisor? Har du jobbet lenge og hatt mye overtid for å få den lønnen? Ja, det er stor forskjell på lønn mellom registrert og autorisert. Du må jobbe ganske mye overtid så du har ikke mye tid til familie og venner. Hører at det er mulighet å ta lang sommerferie hvis du jobber mye overtid...? Ja, du kan ta ut overtiden som lønn eller ferie. @Brotherhood: Er det lov å spørre hvilket revisjonsfirma du jobber for? I det minste om du jobber for en av de fire store, eller for et mindre firma? Endret 26. januar 2011 av -=Martin=- Lenke til kommentar
janbananas Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Automatiker Fabrikk, prosessindustri på land 23 år 206 kr timen + 80 000 i året i vaktgodgjørelse Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 22 år (4, snart 5 års universitetsutdannelse) Lærer på folkehøgskole Ikke full stilling. Teknisk sett er jeg ikke lærer, men vi er mange i staben uten formell lærerutdanning. Lønn: 268 pr time. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvilken årslønn ender du på da? Synes min timelønn virker temmelig lav hvis jeg har regnet ut rett.. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 19 IBM £14.000 i året. ( Prisene i Skottland er latterlig lave, så det er mer en hva det høres ut ) Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvilken årslønn ender du på da? Synes min timelønn virker temmelig lav hvis jeg har regnet ut rett.. Kommer veldig an på hvor mange timer jeg jobber i måneden. Jobber av og til bare noen timer i uken og av og til full dag hver eneste dag. Lenke til kommentar
liquorice Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) . Endret 2. juli 2013 av liquorice Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hva du jobber som: IT-Medarbeider på hverdager og Ordensvakt i helger Hvor gammel du er: 24 år Hva du tjener du i timen/månedslønn: 282900 i året som IT-Tosk, 170,50 i timen som ordensvakt. Hvor mye betaler du i skatt? Tabellkort på ene jobben, 36% på andre. Utdanning: Fagbrev som IKT-driftsoperatør + 2 årig fagskoleutdanning som Pc-tekniker. Leter etter ny jobb atm Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Assistent på respiratorteam og pleieavd. på sykehjem. 450000kr i fjor Lenke til kommentar
Tommy_1984 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Hva du jobber som: Ingeniør innen Subsea. Hvor gammel du er: 26 Årslønn: 430 000 grunnlønn, medregnet overtid: ca 490 000 Utdanning: Prosess ingeniør Lenke til kommentar
Special P Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jobb: Lærling (prosessoperatør) Alder: 19 Årslønn: vanskelig å si ettersom jeg stiger i lønn to ganger i året, men har vel ca 400 000 i året nå. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 *snip* men har vel ca 400 000 i året nå. At? Som lærling? og det er du sikker på? Hvor skriver jeg meg opp for å bli prosessoperatør? Lenke til kommentar
Special P Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Ja, minst. Tjente litt over 300 000 i 2010. og da hadde jeg 30 % og 50 % av grunnlønn til en ferdig fagarbeider. Nå har jeg 80 % av grunnlønn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå