Gå til innhold

Jobb? Alder? Lønn? Utdanning? V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva du jobber som: IKT-Service fag lærling

 

Hvor gammel du er: 18år (snart 19)

 

Hva du tjener du i timen/månedslønn: Går opp 10% kvart halvår (30% siste halvår), har jobba i eit år og ligger på 9100kr månaden

 

Hvor mye betaler du i skatt? 20%

 

Utdanning: 1 år Service og Samferdsel, 1 år IKT-Service fag og rundt 1 år arbeidserfaring i forskjellige IT relaterte yrker.

 

:)

Lenke til kommentar

Jeg jobber hovedsaklig som stillfotograf/filmfotograf i to forskjellige reklame- og filmbedrifter samt freelance for noen faste kunder som f.eks Hovefestivalen. Gjør også webdesign og grafisk. Jobber også med gård og utleie av drift og eiendom tilknyttet det, da jeg og søstra mi arva gården til fattern etter at han døde av kreft i fjor, men dette tjener jeg foreløpig ikke så mye på og har fortsatt mye å lære. Det høres kanskje merkelig ut å være både fotograf og bonde, og det er det jammen også :)

 

Jeg er 19 år gammel, og betaler 36% i skatt. Hvor mye jeg tjener i måneden varierer mellom 15- og 30.000 etter skatt.

 

Utdannelse har jeg ikke utover medier og kommunikasjon på videregående, og er selvlært innen foto.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Hva du jobber som: Sommerhjelp på en bensinstasjon.

 

Hvor gammel du er: 18år

 

Hva du tjener du i timen: Starter på 125kr, men vil gå opp hvis jeg begynner fast.

 

Hvor mye betaler du i skatt? Kommer til å tjene over grensa til frikort, så 5 % går til skatt.

 

Utdanning: Snart ferdig med vg2 allmenn.

 

:)

Lenke til kommentar

Jeg jobber hovedsaklig som stillfotograf/filmfotograf i to forskjellige reklame- og filmbedrifter samt freelance for noen faste kunder som f.eks Hovefestivalen. Gjør også webdesign og grafisk. Jobber også med gård og utleie av drift og eiendom tilknyttet det, da jeg og søstra mi arva gården til fattern etter at han døde av kreft i fjor, men dette tjener jeg foreløpig ikke så mye på og har fortsatt mye å lære. Det høres kanskje merkelig ut å være både fotograf og bonde, og det er det jammen også :)

 

Jeg er 19 år gammel, og betaler 36% i skatt. Hvor mye jeg tjener i måneden varierer mellom 15- og 30.000 etter skatt.

 

Utdannelse har jeg ikke utover medier og kommunikasjon på videregående, og er selvlært innen foto.

 

Du kommer til å nå langt :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvor jobber du: Change Coordinator hos ett stort IT firma i Sverige

Hvor gammel du er: 25år

Hva du tjener du i timen/månedslønn: 34500,-

Hvor mye betaler du i skatt? 30%, når jeg får flytta på meg havner jeg på 28%

 

Utdanning: elektro GK :p

(utdanning innom jobb og ärfaring

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...