Mr.Duklain Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Alder 18 Utdanning Grunnskole og 2år på Vidergående . Jobb: Arbeidsledig og lønn deretter Endret 31. januar 2010 av nilzern Lenke til kommentar
StatusQuo Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hva du jobber som: Miljøterapeut Hvor gammel du er: 31 år Hva du tjener du i timen/månedslønn: hmm tipper det er ca 170 kr timen Hvor mye betaler du i skatt? aner ikke. Utdanning: 3 år på vgs, 6 år på høgskole (diverse studier) Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hva du jobber som: Ingeniør Hvor gammel du er: 26år Hva du tjener du i timen/månedslønn: Rundt 500k før eventuelle tillegg Hvor mye betaler du i skatt? Rundt 15k/mnd. Utdanning: Ingeniør. hva slags ingeniør? Lenke til kommentar
StatusQuo Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hva du jobber som: Ingeniør Hvor gammel du er: 26år Hva du tjener du i timen/månedslønn: Rundt 500k før eventuelle tillegg Hvor mye betaler du i skatt? Rundt 15k/mnd. Utdanning: Ingeniør. hva slags ingeniør? Antar det er skrivefeil. sikkert 500k i året. Blir snodig regnestykke om det er 500k i mnd og 15k i skatt. det går ikke opp Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) hva slags ingeniør? Antar det er skrivefeil. sikkert 500k i året. Blir snodig regnestykke om det er 500k i mnd og 15k i skatt. det går ikke opp Har gått byggingeniør. 500k er årslønn ja. Alternativt ville jeg vært Spedalen eller noe.. Edit: Ble tull med quoten.. Endret 31. januar 2010 av Sovehest Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 500k i året etter maks 3-4 år i jobb er en del over gjennomsnittet, eller? vet du om de forskjellige linjene innen bygg gir mye lønnsforskjell? går forkurs og vurderer å gå konstruksjonsteknikk. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det er vel noe som heter aim for perfection, get average. Tror konstruksjon kan ha litt problemer med å få jobb i disse tider. Særlig folk som vil jobbe med stål. De fleste jeg har snakket med av nyutdannede startet mellom 370 og 390 i år (i fjor høst). Så er vel tingen å starte i et mindre anleggsfirma hvor man normalt får mer ansvar (men mindre fastsatt oppfølging!). Mer ansvar = mer lønn og stort sett mer variasjon i arbeidsdagen. Samtidig får man gjerne litt mer pes om man dummer seg ut.. Lenke til kommentar
phonz Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) [sLETTET] Endret 28. juni 2010 av phonz Lenke til kommentar
thoomaas Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hva du jobber som: Matroslærling i Kystvakten Hvor gammel du er: 19år Hva du tjener du i timen/månedslønn: Utbetalt ca 15 000 i mnd. Hvor mye betaler du i skatt? Svært lite Utdanning: 1.året Elektro, 2.året Maritimefag og høsten blir det maritime høyskole Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hva jobber du som: Forsikringsrådgiver Hva tjener du i timen/månedslønn: 10 000,- i mnd/240,- pr time hvis jeg følger budsjettet Hvor mye betaler du i skatt: Har tabelltrekk, og det er ikke så alt for dårlig Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hva jobber du som: Forsikringsrådgiver Hva tjener du i timen/månedslønn: 10 000,- i mnd/240,- pr time hvis jeg følger budsjettet Hvor mye betaler du i skatt: Har tabelltrekk, og det er ikke så alt for dårlig Hvordan kan du bare tjene 10k i månden på en sånn jobb? Jobber du veldig lite da ell? Selv jeg som går på skole og har deltidsjobb på 2-3 ganger i uka tjener mer enn det.. ( eller kanskje samma etter skatt, kommer veldig ann på) Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jobber som.. Vet ikke helt jeg, er en handyman/polakk for et firma sitt HK. Tjener 160 kr timen. Månedslønn/årslønn er aldri den samme. Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jobb: Ferskavaremedarbeider Lønn: 111,- Alder: 17 Tjent i 2009: 65 K Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jobb: Selger abonnement på gata for Aftenposten Lønn: ~22000 måneden før skatt Alder: 18 Skatt: Tabell, ~36% Tjent i 2009: Ca 180 000 før skatt Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jobb: Selger abonnement på gata for AftenpostenLønn: ~22000 måneden før skatt Alder: 18 Skatt: Tabell, ~36% Tjent i 2009: Ca 180 000 før skatt Du går ikke på skole i tillegg? Ganske syk lønn for en tilsynelatende lett jobb ! Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Alder: 21Utdanning: Allmennfag Øk/Adm Er lærling, skal bli byggtapetserer. (Legger gulv, maler og veggarbeid) Ferdig med første året nå og har tjent ca 230k. Timelønn: 113.- pluss bonuser og overskudd fra akkordjobber. Hvordan fikk du lærlingplass som byggtapetserer med allmennfaglig utdanning? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jobb: Selger abonnement på gata for AftenpostenLønn: ~22000 måneden før skatt Alder: 18 Skatt: Tabell, ~36% Tjent i 2009: Ca 180 000 før skatt Du går ikke på skole i tillegg? Ganske syk lønn for en tilsynelatende lett jobb ! Joda, går siste året nå Men vil ikke aklle jobben direkte lett egentlig, mye arbeid som skal til for å lykkes. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Hva jobber du som: Forsikringsrådgiver Hva tjener du i timen/månedslønn: 10 000,- i mnd/240,- pr time hvis jeg følger budsjettet Hvor mye betaler du i skatt: Har tabelltrekk, og det er ikke så alt for dårlig Hvordan kan du bare tjene 10k i månden på en sånn jobb? Jobber du veldig lite da ell? Selv jeg som går på skole og har deltidsjobb på 2-3 ganger i uka tjener mer enn det.. ( eller kanskje samma etter skatt, kommer veldig ann på) Jobber veldig forskjelliig fra uke til uke egentlig. Det som er ovenfor er beregnet for ca 10 timer i uka, dvs to dager. Jeg kan jo tjene langt over det, da alt egentlig kommer an på meg selv og hvor mye jeg legger i det. Jeg studerer, så dette er bare en liten jobb jeg har ved siden av. Hva slags jobb har du? Endret 16. februar 2010 av Vidalon Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Hva jobber du som: Forsikringsrådgiver Hva tjener du i timen/månedslønn: 10 000,- i mnd/240,- pr time hvis jeg følger budsjettet Hvor mye betaler du i skatt: Har tabelltrekk, og det er ikke så alt for dårlig Hvordan kan du bare tjene 10k i månden på en sånn jobb? Jobber du veldig lite da ell? Selv jeg som går på skole og har deltidsjobb på 2-3 ganger i uka tjener mer enn det.. ( eller kanskje samma etter skatt, kommer veldig ann på) Jobber veldig forskjelliig fra uke til uke egentlig. Det som er ovenfor er beregnet for ca 10 timer i uka, dvs to dager. Jeg kan jo tjene langt over det, da alt egentlig kommer an på meg selv og hvor mye jeg legger i det. Jeg studerer, så dette er bare en liten jobb jeg har ved siden av. Hva slags jobb har du? Ahh okei, trodde dette var en fulltidsjobb jeg så begynte å lurte Nei selv jobber jeg som deltids-selger mens jeg går på siste året på VGS. Hva jeg tjener avhenger helt hvor mye jeg jobber og hvor bra dager jeg har, da det er gode bonus og provisjons ordninger. Så tjener vell alt fra 10.000 - 20.000(utbetalt) i måneden avhengig av dette. Endret 17. februar 2010 av MrLG Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hva selger du? På stand eller TM? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå