ppplll Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 [Hva du jobber som: Ovns tapper(tapper metall o.l) Hvor gammel du er: 19 Hva du tjener du i timen/månedslønn: 158,- + skifttilegg 25,-,helg 87,- og nattilegg rundt 40,- Hvor mye betaler du i skatt? 19 % Utdanning: Fullført 1 år på vgs Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Arbeidsstilling: Jobber i Bensinservice AS, som er et firma som eier syv Shellstasjoner i området. Min arbeidsstilling heter Stasjonsmedarbeider, og går i hovedsak ut på vedlikehold av pumper, betjening av kunder, matlaging, lagerarbeid og vasking av lokalet. Alder: Er 18 år gammel. Hva tjener du i måneden/timen?: Varierer litt avhengig av hvor mye jeg jobber, men jobber i utgangspunktet 8-timersskift, fire ganger i måneden (annenhver helg) med en timeslønn på 123kr/t. Ca. utbetalt 4000,- i måneden så i utgangspunktet 48.000,- i året, forutsatt at jeg aldri jobber utenom de faste tidene, hvilket så klart ikke alltid er lett å forutsi. Jeg må jo innimellom jobbe ukedager og ekstra i ferier. Men i utgangspunktet 48.000,- i året. Hvor mye betaler du i skatt?: Har enda ikke jobbet ett fullstendig år i jobben min nå, så har enda ikke blitt trukket i skatt. Spår at jeg kommer til å tjene 10.000,- over frikortgrensen, hvor mye av det jeg må skatte på vet jeg faktisk ikke. Utdanning: Går mitt tredje år på videregående skole, Studiespesialisering - Samfunnsfag, språk og økonomi. Lenke til kommentar
direkte Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hva du jobber som: Kioskmedarbeider Hvor gammel du er: 20 Hvor mye tjener du?: 120,- i timen pluss tillegg Hvor mye betaler du i skatt? Ikke helt sikker Utdanning: VGS allmennfag Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jobber som: Redaktør og Fil oversetter for Nyfritid.no Hvor gammel: 15 år, 16 nå på nyåret. Lønn: Noe variert lønn grunnet ikke like mange oversettelser til tider, men får ca 140 kroner timen. Noen ganger mer, noen ganger mindre... Skatt: Utdanning: Går siste året på ungdommskolen, og er ellers leder i Ungdiabetes Rogaland, i tilleg til at jeg var med å startet Nyfritid.no Lenke til kommentar
glenn2k Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jobber som: Elektriker på oljeplattform Alder: 25 år Lønn: har ikke timelønn bare tariff og den er på 44 000 i mnd. som utgjør 528 000 i bare grunnlønn utenom ekstra jobbing og overtid og jobber 2 uker på jobb og 4 uker hjemme beste som finnes!! Og helt latterlig bra overtids betaling! Offshore FTW!! Utdanning: Grunnkurs elektro, VK1 Elektro og VK2 Skipselektriker (i haugesund). Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 nettverksadmin alder 23 lønn , så jeg greier meg godt pluss en del goder og gratis utstyr utdanning diverse kurs og sertifiseringer, ikke fullført videregående men 8| så det holder Lenke til kommentar
hohoes Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Hva du jobber som: Arbeidsledig Hvor gammel du er: 20 Hvor mye tjener du?: 0 kr timen Hvor mye betaler du i skatt?: Ingenting Utdanning: Helse og sosialfag VG3 Apotekniker Kurs: Vekterkurs trinn 1 (6500 kr), Vekterkurs trinn 2 (4000 kr), vekterkurs trinn 3 (8500 kr) <---- bortkastet penger Hvor mye veier du?: 83 kg Hvor mange dager i uken trener du?: 7 dager i uken Hvor mange jobbeintervjuer har du vært på?: 56 jobbintervjuer i 2009 Fritidsinteresser: spille football 2-3 timer om dagen. Spille streetfighter 4 (1-3 timer om dagen) Har du førerkort?: Nei Endret 24. november 2009 av hohoes Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Da gjør du noe veldig galt. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 lol mhm. fått jobbtilbud på alle intervjuer jeg har vært på noen gang Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hva du jobber som: ROV Pilot Hvor gammel du er: 21 Hvor mye tjener du?: 33.000,- i fast i måneden + litt her og + litt der Hvor mye betaler du i skatt?: 36% Utdanning: GK Elektro, VK1 Automasjon, 2.5år i lære Hvor mye jobber du?: Går fast 2 uker på, 4 uker fri, det vil si 134 dager med 12 timers vakter i året. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 nettverksadmin alder 23 lønn , så jeg greier meg godt pluss en del goder og gratis utstyr utdanning diverse kurs og sertifiseringer, ikke fullført videregående men 8| så det holder Gratulerer, din eneste misjon i denne tråden er å ta opp plass. Hvis du ikke svarer på det det blir spurt om er det helt meningsløst å legge inn en post her. Btw - Sivilingeniør, prosjektleder i bygg- og anleggsbransjen, 31 år, ~500-550 tusen i året + evt bonuser. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hva du jobber som: Når jeg jobber, har jeg tittelen "pleiemedhjelperassistent" :s Lavere enn det kommer du ikke Hvor gammel du er: 22 Hvor mye tjener du?: Vetke hva timelønna er, men i full stilling -> 265,000/år Hvor mye betaler du i skatt?: Spørs hvor mye baksmell jeg vil ha Utdanning: Artium, snart 1/2 medisinstudier Hvor mye jobber du?: Tja, om sommerne inkl. hospitering: ca 6-7 uker? Andre ferier tot: 3-4 uker ca. Lenke til kommentar
BRØD Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hva du jobber som: Arbeidsledig Hvor gammel du er: 14 Hvor mye tjener du?: 0 kr timen /150kr Måned ;D Hvor mye betaler du i skatt?: Ingenting Utdanning: Ungdom SKole Teehee! Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Hva du jobber som: Vasker Kontorer Hvor gammel du er: 15 Hvor mye tjener du?: 2 000/mnd og jobber en og en halv time hver søndag. 333 kr timen Endret 1. desember 2009 av -Perry- Lenke til kommentar
M-J Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hva du jobber som: Alarmontør (ufaglært) Hvor gammel du er: 20 Hvor mye tjener du?: ca 20 lapper i mnd + provisjon og andre tillegg Lenke til kommentar
Mr_Lee Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jobb: Mcdonalds Tjener: 86 kr timen Alder: 15 år Utdanning: siste år på grunnskolen Lenke til kommentar
Colb Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 alder: 20 jobb: coop obs bygg(sommer) og student lønn: 126kr/t + 8200 stipend i mnd + 4000 mnds lønn (foreldre) utdanning: examen artium skatt: 0 (frikort) Lenke til kommentar
Straits Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hva du jobber som: Energimontør i Eidsiva Energi Hvor gammel du er: 23 Hvor mye tjener du?: 185 kr/t - 362000 i grunnlønn Utdanning: GK/VK1 Elektro / Fagbrev som energimontør Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hva jobber du som: Platearbeider, lærling, 4 mnd igjen Gammel er du? 19 mye tjener du? 142 kr/timen 7,5 timer/dag 3 dager/ uken, to dager i uken går jeg på skolen Utdanning: Teknikk og industriell produksjon (2 årig) mekanisk, samt almennfag med fordypning i Matematikk og fysikk. DVS at før jeg har fylt 20 år, har jeg videregående utdanning tilsvarende 7 år i den videregående skole. 3 år allmenn, 2 år TIP, og to år i lære. Vinner jeg over systemet, ja, det gjør jeg. Samt krankurs, 40 timers Beredskapskurs, og varme arbeider-kurs Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Hva du jobber som: Innkommende salg. Hvor gammel du er: 22 år Hva du tjener du i timen/månedslønn: 137,50kr/t, skiftillegg og overtid når det måtte gjelde. Har rundet 26 000kr en måned, men det var helt jævlig. Jobber nå 10 vakter i måneden. Hvor mye betaler du i skatt? 35% elns. Tror jeg regnet feil. Blir spennende å se baksmellen. Utdanning: Generell studiekompetanse og tar humanistisk bachelor som ikke på noen måte vil hjelpe lønnen. Endret 10. desember 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå