Gå til innhold

Jobb? Alder? Lønn? Utdanning? V.2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arbeidsstilling: Jobber i Bensinservice AS, som er et firma som eier syv Shellstasjoner i området. Min arbeidsstilling heter Stasjonsmedarbeider, og går i hovedsak ut på vedlikehold av pumper, betjening av kunder, matlaging, lagerarbeid og vasking av lokalet.

Alder: Er 18 år gammel.

Hva tjener du i måneden/timen?: Varierer litt avhengig av hvor mye jeg jobber, men jobber i utgangspunktet 8-timersskift, fire ganger i måneden (annenhver helg) med en timeslønn på 123kr/t. Ca. utbetalt 4000,- i måneden så i utgangspunktet 48.000,- i året, forutsatt at jeg aldri jobber utenom de faste tidene, hvilket så klart ikke alltid er lett å forutsi. Jeg må jo innimellom jobbe ukedager og ekstra i ferier. Men i utgangspunktet 48.000,- i året.

Hvor mye betaler du i skatt?: Har enda ikke jobbet ett fullstendig år i jobben min nå, så har enda ikke blitt trukket i skatt. Spår at jeg kommer til å tjene 10.000,- over frikortgrensen, hvor mye av det jeg må skatte på vet jeg faktisk ikke.

Utdanning: Går mitt tredje år på videregående skole, Studiespesialisering - Samfunnsfag, språk og økonomi.

Lenke til kommentar

Jobber som: Redaktør og Fil oversetter for Nyfritid.no

Hvor gammel: 15 år, 16 nå på nyåret.

Lønn: Noe variert lønn grunnet ikke like mange oversettelser til tider, men får ca 140 kroner timen.

Noen ganger mer, noen ganger mindre...

Skatt: :ph34r:

Utdanning: Går siste året på ungdommskolen, og er ellers leder i Ungdiabetes Rogaland, i tilleg til at jeg var med å startet Nyfritid.no

Lenke til kommentar

Jobber som: Elektriker på oljeplattform

Alder: 25 år

Lønn: har ikke timelønn bare tariff og den er på 44 000 i mnd. som utgjør 528 000 i bare grunnlønn utenom ekstra jobbing og overtid og jobber 2 uker på jobb og 4 uker hjemme :)

beste som finnes!!

Og helt latterlig bra overtids betaling! Offshore FTW!! :)

Utdanning: Grunnkurs elektro, VK1 Elektro og VK2 Skipselektriker (i haugesund).

Lenke til kommentar

Hva du jobber som: Arbeidsledig

Hvor gammel du er: 20

Hvor mye tjener du?: 0 kr timen

Hvor mye betaler du i skatt?: Ingenting

Utdanning: Helse og sosialfag VG3 Apotekniker

Kurs: Vekterkurs trinn 1 (6500 kr), Vekterkurs trinn 2 (4000 kr), vekterkurs trinn 3 (8500 kr) <---- bortkastet penger

Hvor mye veier du?: 83 kg

Hvor mange dager i uken trener du?: 7 dager i uken

Hvor mange jobbeintervjuer har du vært på?: 56 jobbintervjuer i 2009

Fritidsinteresser: spille football 2-3 timer om dagen. Spille streetfighter 4 (1-3 timer om dagen)

Har du førerkort?: Nei

Endret av hohoes
Lenke til kommentar

Hva du jobber som: ROV Pilot

Hvor gammel du er: 21

Hvor mye tjener du?: 33.000,- i fast i måneden + litt her og + litt der

Hvor mye betaler du i skatt?: 36%

Utdanning: GK Elektro, VK1 Automasjon, 2.5år i lære

Hvor mye jobber du?: Går fast 2 uker på, 4 uker fri, det vil si 134 dager med 12 timers vakter i året.

Lenke til kommentar
nettverksadmin

alder 23

lønn , så jeg greier meg godt pluss en del goder og gratis utstyr

utdanning diverse kurs og sertifiseringer, ikke fullført videregående men 8| så det holder :p

Gratulerer, din eneste misjon i denne tråden er å ta opp plass. Hvis du ikke svarer på det det blir spurt om er det helt meningsløst å legge inn en post her.

Btw -

Sivilingeniør, prosjektleder i bygg- og anleggsbransjen, 31 år, ~500-550 tusen i året + evt bonuser.

Lenke til kommentar

Hva du jobber som: Når jeg jobber, har jeg tittelen "pleiemedhjelperassistent" :s Lavere enn det kommer du ikke :p

Hvor gammel du er: 22

Hvor mye tjener du?: Vetke hva timelønna er, men i full stilling -> 265,000/år

Hvor mye betaler du i skatt?: Spørs hvor mye baksmell jeg vil ha

Utdanning: Artium, snart 1/2 medisinstudier

Hvor mye jobber du?: Tja, om sommerne inkl. hospitering: ca 6-7 uker? Andre ferier tot: 3-4 uker ca.

Lenke til kommentar

Hva jobber du som: Platearbeider, lærling, 4 mnd igjen

Gammel er du? 19

mye tjener du? 142 kr/timen 7,5 timer/dag 3 dager/ uken, to dager i uken går jeg på skolen

Utdanning: Teknikk og industriell produksjon (2 årig) mekanisk, samt almennfag med fordypning i Matematikk og fysikk. DVS at før jeg har fylt 20 år, har jeg videregående utdanning tilsvarende 7 år i den videregående skole. 3 år allmenn, 2 år TIP, og to år i lære. Vinner jeg over systemet, ja, det gjør jeg. Samt krankurs, 40 timers Beredskapskurs, og varme arbeider-kurs

Lenke til kommentar

Hva du jobber som: Innkommende salg.

Hvor gammel du er: 22 år

Hva du tjener du i timen/månedslønn: 137,50kr/t, skiftillegg og overtid når det måtte gjelde. Har rundet 26 000kr en måned, men det var helt jævlig. Jobber nå 10 vakter i måneden.

Hvor mye betaler du i skatt? 35% elns. Tror jeg regnet feil. Blir spennende å se baksmellen.

Utdanning: Generell studiekompetanse og tar humanistisk bachelor som ikke på noen måte vil hjelpe lønnen.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...