Gå til innhold

Jobb? Alder? Lønn? Utdanning? V.2

Anbefalte innlegg

13 hours ago, Salvesen. said:

Ganske heftig med 2x grunnlønn! Dog ser det ut som bedriften verdsetter deg med gode tillegg, kjempe bra! Men regner med det går en god del ekstra timer inn her! Veldig godt jobbet å stå på så mye etter så mange år!

til de som kommer etter og drømmer om tilsvarende stillinger, kan du si noe om hvor mange timer som skal til for å oppnå dette?

Takker så mye! Så jeg hadde glemt å endre erfaringsbiten, så fikset dette nå! Har bare jobbet i denne typen stilling i litt over et år, så fortsatt relativt fersk!

Jeg jobber ganske mye, vi snakker om et årsverk på rundt 1800timer i året på reise i alle kriker og kroker i verden. Så langt har jeg vært i Namibia, Egypt, Singapore, Kanariøyene (Las Palmas) og 3 turer i Nordsjøen. Alle turene har vært på mellom 2-3 uker, et par av dem noen få dager over 3 uker.

Det er en jobb med veldig mye ansvar, og også en jobb hvor man må være flink til å finne løsninger på problemer som nødvendigvis ikke er så lette å løse når man er langt unna hjemme og for eksempel mangler deler.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...