kla3torsk1 Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Hva jobber du som: Jurist/byggesaksbehandler i kommunen. Erfaring: 4 mnd. i politiet. Alder: 29 Brutto årslønn: 510.000 sluttet i politiet? har selv 3 bekjente som har sluttet der siste året Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 sluttet i politiet? har selv 3 bekjente som har sluttet der siste året Ja, hadde bare en midlertidig stilling og jeg hoppet av straks jeg fikk tilbud om fast jobb et annet sted. Orket ikke bli når lønna var så dårlig og løftene om fast arbeid etter perioden var så vage. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Hva du jobber som: Servicetekniker i et større telekom-firma. Hvor gammel du er: 23år.Hva du tjener du i årslønn: 450.000,- fastlønn + overtid og vakt. Ender nok et sted mellom 550-600k. Snart også lønnsforhandlinger, så kan bli spennende. Hvor mye betaler du i skatt? Tabelltrekk.Utdanning: Fagbrev telekommunikasjonsmontør.Goder: Betalt lunsj, gratis ny toppmobil hvert 2. år, gratis mobilabonnement med fri bruk av data/sms/tale, gratis internett/TV hvis det er mulig for de å levere hvor jeg bor + litt andre småting.Alt i alt veldig fornøyd. Akkurat byttet jobb nå i mai etter 4år som telekom-montør hos en underentreprenør for et annet større telekom-firma. Tenkte det var på tide å bytte beite, da sjefen jeg hadde i forrige bedrift ikke ville gi meg bedre lønn og jeg begynte å synes at det var mye av det samme jeg drev på med hele tiden. Stortrives i nytt firma, og kan forhåpentlig også "vokse" litt mer her Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Advokat i bank 29 år gammel Ferdigutdannet jurist i 2016 780 000 i året i fastlønn, ikke nevneverdig cash ut over fastlønna, men jobben dekker alt "det vanlige". Svært god pensjonsordning (beste innskuddsordning), god forsikringsdekning inkl. helseforsikring, tilskudd til treningsenter, og ansattbetingelser i banken (svært god boliglånsrente, sparerente og rente på usikret kreditt, helt gebyrfritt kundeprogram. Veldig fornøyd med betingelsene. Behagelig arbeidstid og veldig spennende arbeidsoppgaver. 4 Lenke til kommentar
kla3torsk1 Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Ja, hadde bare en midlertidig stilling og jeg hoppet av straks jeg fikk tilbud om fast jobb et annet sted. Orket ikke bli når lønna var så dårlig og løftene om fast arbeid etter perioden var så vage. Det forstår jeg godt! Gratulerer med ny jobb Lenke til kommentar
KongWilly Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Takker og bukker. Foreløpig går alt bra, så satser på at det fortsetter sånn i det lange løp til det er nådd. Oppdatering: Da fikk jeg kjøpt mitt første hus forrige måned. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Yrke: AktuarAlder: Nærmar meg slutten av yrkesaktiv karriere.Brutto årsløn: Lagt på 1,2 mill. dei siste par åra, delar av det er bonusar. Har trappa noko ned, og hev ikkje det same ansvaret eg hadde tidlegare.Utdanning: Hovudfag i statistikk m.m. Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Jobbtittel: Systemkonsulent, cloud/hybrid-cloud IT infrastructureUtdanning: Bachelor informasjonssystemerErfaring: 5 årAlder: 27 årBrutto årslønn uten tillegg: 650 000 krTillegg: OvertidAndre goder: Det vanlige i denne bransjen, telefon, forsikringer og pensjonsordninger Lenke til kommentar
LD93 Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Ikke min dette her: Hva du jobber som: "Utleid" Autorisert regnskapsfører Hvor gammel du er: 32Hva du tjener du i årslønn: 2.2Mnok 1.5-1.7 = lønn, resten går i bonuser og utbytter. Hvor mye betaler du i skatt? 50% ( egen form for sparing )Utdanning: Master i finansGoder: Alt ila dagen blir dekket. Fra frokost til middag. Godt utbytte fra tid og annen Har eget regnskapsbyrå som er selvgående med 4 ansatte. Har hatt godt utbytte her siden oppstart. Samt er "innleid" som daglig leder i 3 andre regnskapsbyrå. 400k årslønn fra hvert selskap. Har rundt 80 timer arbeid i uka. Så lønna er vell egentlig bare helt ok hvis man skal sammenligne med andre yrker ville fått for å jobbe dobbelt og fått overtid for det. Stressende yrke og ferie er noe man kan se lenge etter..Det positive er vell når man gjør arbeid som konsulent/rådgiver og hjelper til med å snu et firma fra - til + Lenke til kommentar
Prosjektlederen Skrevet 19. august 2019 Del Skrevet 19. august 2019 Jobbtittel: Teknisk ansvarlig Utdanning: Teknisk fagskole Erfaring: 20 år Alder:40 Brutto årslønn uten tillegg: 750 000,- Tillegg: Fri telefon Andre goder: offentlig sektor med alle fordeler det har med pensjon, forsikringer, lånefordeler osv. Skatt:25% 1 Lenke til kommentar
Ecstacy Skrevet 19. august 2019 Del Skrevet 19. august 2019 Hva du jobber som: Fieldsales sjef, kveldssjef og eksternsjef Hvor gammel du er: 19Hva du tjener du i årslønn: Usikkert. Men kan grovt anslå 700k i året. Hvor mye betaler du i skatt? ca 38%Utdanning: IngenGoder: Telefon, styre egen arbeidstid, jobbreiser, forsikring og strøm dekket Lenke til kommentar
Populært innlegg comadore Skrevet 19. august 2019 Populært innlegg Del Skrevet 19. august 2019 Hva du jobber som: Fieldsales sjef, kveldssjef og eksternsjef Hvor gammel du er: 19 Hva du tjener du i årslønn: Usikkert. Men kan grovt anslå 700k i året. Hvor mye betaler du i skatt? ca 38% Utdanning: Ingen Goder: Telefon, styre egen arbeidstid, jobbreiser, forsikring og strøm dekket Får jeg spørre hvilken bransje du er i? Og hvordan du har kommet der? Mye "sjef, sjef sjef" her 18 Lenke til kommentar
claymore80 Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 Ikke min dette her: Hva du jobber som: "Utleid" Autorisert regnskapsfører Hvor gammel du er: 32 Hva du tjener du i årslønn: 2.2Mnok 1.5-1.7 = lønn, resten går i bonuser og utbytter. Hvor mye betaler du i skatt? 50% ( egen form for sparing ) Utdanning: Master i finans Goder: Alt ila dagen blir dekket. Fra frokost til middag. Godt utbytte fra tid og annen Har eget regnskapsbyrå som er selvgående med 4 ansatte. Har hatt godt utbytte her siden oppstart. Samt er "innleid" som daglig leder i 3 andre regnskapsbyrå. 400k årslønn fra hvert selskap. Har rundt 80 timer arbeid i uka. Så lønna er vell egentlig bare helt ok hvis man skal sammenligne med andre yrker ville fått for å jobbe dobbelt og fått overtid for det. Stressende yrke og ferie er noe man kan se lenge etter..Det positive er vell når man gjør arbeid som konsulent/rådgiver og hjelper til med å snu et firma fra - til + Skulle ønske næringslivet innså mer hva regnskapsførere/økonomirådgivere har å tilby her i samfunnet enn bare bilagregistrering. Godt jobbet med den lønningen. det er en time betaling på 528,8 og en snitt lønn på 1 031 160 i året. utelatt overtidsbetaling og utbytter. (Thumbs Up) Lenke til kommentar
amor patriae Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 Får jeg spørre hvilken bransje du er i? Og hvordan du har kommet der? Mye "sjef, sjef sjef" her Fra profilen hans: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1852400&do=findComment&comment=25041727 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 450 000 i året i fastlønn, noe som er egentlig latterlig lavt i forhold til ansvar, jobb og timer. Om det ikke hadde vært startupmiljø så hadde nok lønna ligget på minst 650k med det ansvaret jeg har. Men elsker jobben min , nettverket og kontaktene jeg får her. Det er nok mer verdt en selve lønna. Lenke til kommentar
Sillypants Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Stillingstittel: VA-ingeniør, kommunalt (Vann og avløp)Erfaring: 1 årSertifisering: 0Arbeidsoppgaver: Prosjektering, prosjektledelse av nybygg innen vann- og avløpssystemer.Utdanning: Bachelor Vann og miljøteknikkÅrsinntekt: 514500 fast lønn, + det vanlige, mobil, fleksitid etc. Lenke til kommentar
Torry Hol Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Hva er normal lønn for en (kolonial)butikkmedarbeider som er 21-åring og har jobbet 2,5år i den samme butikken? pr idag er lønnen på 157,- og har vært det siden dag 1. Lenke til kommentar
Gjest ba6fb...3c9 Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Torry Hol skrev (13 minutter siden): Hva er normal lønn for en (kolonial)butikkmedarbeider som er 21-åring og har jobbet 2,5år i den samme butikken? pr idag er lønnen på 157,- og har vært det siden dag 1. Det er stor konkurranse om ufaglærte jobber. Med tanke på det, så er lønnen helt grei. Anonymous poster hash: ba6fb...3c9 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Torry Hol skrev (10 timer siden): Hva er normal lønn for en (kolonial)butikkmedarbeider som er 21-åring og har jobbet 2,5år i den samme butikken? pr idag er lønnen på 157,- og har vært det siden dag 1. Hørtes lite ut. Ca det samme jeg hadde for 5 år siden med 5 års erfaring som deltid. Hva med å spørre om høyere lønn? 10 kr mer i timen for eksempel. Lenke til kommentar
comadore Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 (endret) Jobbtittel: Selger/kundeservice ansvarlig på salgs.avdeling Utdanning: Bachelor i økonomi Erfaring: Nåværende sted 3-4år. Tidligere 2-3 års relevant erfaring. Alder: 29 Brutto årslønn uten tillegg: 450 000kr Tillegg: 0, ingen overtidstillegg. Jobbet noen hundre timer gratis de siste årene... Andre goder: "goder".. Betalt tlf(kun skatt), evt firmabil om ønskelig.(skattet selvfølgelig). Skatt: Altfor mye(vil jeg si uansett hvilken inntekt). Håper på ny jobb så fort som overhode mulig. Ingen interne muligheter og ingen påvirkning på lønn. Lønnstillegg per år=under inflasjonen. Bare kjipt markedet synes bachelor = 0 verdt. Endret 2. februar 2020 av comadore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå