Mato Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 oppdatering . Hva du tjener du : start lønn på 175kr timen som er det samme som dagpengene mine ( jeg hadde regnet feil i forige post skulle være 26000) og en ukjent økning eller opplæring De 26.000 du fikk fra NAV, var det netto eller brutto? før skatt Lenke til kommentar
Maria Øyhaugen - Laptop Lifestyle Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Hva du jobber som: Selvstendig næringsdrivende innenfor Network marketing (Forever Living) Hvor gammel du er: 21 Hva du tjener du i timen/månedslønn: Mer for hver måned ^^ Juli: ca 5000 August: ca 8000 September: ca 12000 Jobber ca 8 timer i uka, hjemmefra og har sønnen min hjemme <3 2 Lenke til kommentar
petterpaulsen94 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Hva du jobber som: Selger (Provisjon) Hvor gammel du er: 21 Hva du tjener du i timen/månedslønn: I gjennomsnitt tjente jeg i September ca.250,- timen flatt. Jobbet da i snitt 13t daglig, fordelt på 22 salgsdager (Brukte da helger på prospektering bla.a). Tjener stabilt 60.000,- pr mnd. brutto. Tjente 70.000,- brutto i September. Siden jeg har provisjon styrer jeg meg selv som ett foretak, tar fast "ut" 25.000,- i lønn pr mnd. Slik at selv om jeg kun skulle tjent 10k neste måned vil jeg få det samme i lønn. Lenke til kommentar
Lumanova Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Hva du jobber som: Politibetjent (pb2)Hvor gammel du er: akkurat fylt 30.Hva du tjener du i timen/månedslønn: hadde 545k i fjor før skatt,iberegnet litt overtidHvor mye betaler du i skatt? 38%Utdanning: befalskole i forsvaret, Polithøyskolen Goder: forsikringsordninger, pensjonskasse, veldig sikker jobb, variert arbeid og støtte til hundehold for tjenestehund i min divisjon 4 Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hva du jobber som: BilmekanikerHvor gammel du er: 32årHva du tjener du i timen/månedslønn: Veldig bonusbasert, men sjeldent under 30 000,- netto. Hvor mye betaler du i skatt? 36%Utdanning: Fagbrev. Master Diagnose hos Mercedes Benz og Pro Diagnose hos Toyota/Lexus. Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Innlegg som omhandler om Forever Living er et pyramide spill eller ikke er splittet ut til følgende tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1688799 Vennligst hold dere til tråden tema, les gjerne første post en gang til. Dette innlegget skal ikke diskuteres i tråden, reaksjoner tas på PM eller i klager på moderatoravgjørelser. Endret 9. oktober 2015 av Sakiko 4 Lenke til kommentar
Shashi Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Hva jobber du som: Selger/Lager Hvor gammel er du: 23 Hva tjener du: 153,-/t Hvor my betaler du i skatt: 7100 tabellskatt Utdanning: VG1...Og dett var dett. Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 På tide å oppdatere denne. Hva jobber du som: Lagermedarbeider Hvor gammel er du: 28 Hva tjener du: 195,-/t Hvor my betaler du i skatt: Tabell 7100 - 26% Utdanning: Bachelor Historie. Har hatt jobben under utdannelse, og jobbet nå siste året her under jobbsøkingen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Hva jobber du som: Produksjonsmedarbeider gjennom bemanningsbyråd Hvor gammel er du: 30 Hva tjener du: 180,-/t i nåværende oppdrag. Fordeler: - 7-15 jobb og fri i helgene - Jeg kan høre på podcast eller musikk hele dagen og arbeidet går veldig automatisk når en får det inn i fingrene. Dette gir meg mye tid til å tenke/fundere på nye ting jeg har lyst å lage/produsere selv. Det passer meg egentligt veldig bra ettersom jeg liker å jobbe med hendene, trives best som litt introvert, er et A menneske og satser på å en dag kunne drive med produktutvikling/industriell design. Ulemper: kan bli litt ensformig, så jeg hadde ikke overlevd lenge uten podcast/musikk. Endret 7. desember 2015 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
martin1d Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 På tide å oppdatere denne her også Hva jobber du som: Bvo lærling i nordsjøen Hvor gammel er du: 19 Hva tjener du: 530 000 i år Hvor mye betaler du i skatt: 35% Utdanning: Yrkesfag vg 1-2 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Fikk i dag årets siste lønnsslipp så da kan jeg oppdatere for 2015. Hva du jobber som: Servicetekniker Utdanning: Fagbrev telekommunikasjonsmontør, fagbrev dataelektronikerHvor gammel du er: 23Hva du tjener du i timen/månedslønn: For tiden 237,- i timen, havnet på 548 000 brutto i år med litt overtid og diverse tillegg. Goder: Servicebil, mobiltelefon med fri bruk av tale/sms/mobildata, personalkjøp på (proff-)verktøy som bedriften leverer, kan handle privat hos elektrogrossister til samme rabatt som firmaet jeg jobber i har. Endret 15. september 2018 av TMB Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Kan oppdatere jeg også siden jeg har fått tallene for 2015 nå Hva du jobber som: Nettverkstekniker Utdanning: elektro + fagskole - nettverk og sysadm Hvor gammel du er: 37 Hva tjener du: 550000 i grunnlønn + turnustillegg + vakt + ot I 2015 så har jeg hatt 940000.- inkl alt. Goder: Mye rabatter rundt om, fri telefon, dekket nett hjemme, pc, mye ot Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 jeg er arbeidsledig har regnet ut at jeg får 217 000 ca for årslånn neste år (om jeg er arbeidsledig hele året) noe jeg ikek har planer om så blir nok over. er 25 år Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Hva jobber du som: Produksjonsmedarbeider gjennom bemanningsbyråd Hvor gammel er du: 30 Hva tjener du: 180,-/t i nåværende oppdrag. Fordeler: - 7-15 jobb og fri i helgene - Jeg kan høre på podcast eller musikk hele dagen og arbeidet går veldig automatisk når en får det inn i fingrene. Dette gir meg mye tid til å tenke/fundere på nye ting jeg har lyst å lage/produsere selv. Det passer meg egentligt veldig bra ettersom jeg liker å jobbe med hendene, trives best som litt introvert, er et A menneske og satser på å en dag kunne drive med produktutvikling/industriell design. Ulemper: kan bli litt ensformig, så jeg hadde ikke overlevd lenge uten podcast/musikk. Hvilken kvalifiksasjon / utdanning må en ha for å få en slik type jobb hørtes chill ut Lenke til kommentar
thoomaas Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 (endret) Hva jobber du som: Overstyrmann i Redningsselskapet Hvor gammel er du: 25 Hva tjener du: 700 000+. 600 i grunnlønn og mye tilegg for blandt annet dykking. Hvor mye betaler du i skatt: 35% Utdanning: Elektrofag-Matrosfag-lærling-Teknisk Fagskole-Kadett-Styrmann. 7 års utdannelse Endret 22. desember 2015 av thoomaas Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Hva jobber du som? Bilpleier, ordensvakt Hvor gammel er du? 33 Hva tjener du? 145kr/t på bilpleien og 175kr/t som ordensvakt(øker 10kr etter ett år. 35% skatt Lenke til kommentar
wampster Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Har ikke giddet å sjekke, men med alt (aksjer/utleie/vanlig jobb/prosjekter/etc) ble det vel rett i underkant av 1 mill. Skal starte opp firma med noen kompiser fra januar så håper på å bryte 7 sifret med god margin i 2016. God jul til alle, og godt (økonomisk) nytt år når den tiden kommer. Lenke til kommentar
Darkar_ Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 (endret) Hva du jobber som: LogistikkoperatørHvor gammel du er: 26 årHva du tjener du i timen: Fastlønn, rundt 285-290kr/t - 600.000 i årslønnHvor mye betaler du i skatt? Rundt 38% Utdanning: 2 år yrkeskole + 2 år's læretid Endret 23. januar 2016 av Darkar_ Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 (endret) Hva du jobber som: Logistikkoperatør Hvor gammel du er: 26 år Hva du tjener du i timen: Fastlønn, rundt 285-290kr/t - 600.000 i årslønn Hvor mye betaler du i skatt? Rundt 38% Utdanning: 2 år yrkeskole + 2 år's læretid Hva slags gods jobber du med? Jobber selv på lager og blir ikke rik av det. Endret 30. januar 2016 av Opelduude Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Hva jobber du som: Teknisk klargjører av nybil (VW) Hvor gammel er du: 26 Hva tjener du: 176,-/t Hvor my betaler du i skatt: 35% Utdanning: Kun VGS, fått jobb gjennom hobby/interesse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå