Figaro Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Får ca 170kr timen + tillegg og bonus. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Får ca 170kr timen + tillegg og bonus. Det må være noen heftige tillegg og bonuser da du tjener ca 24 brutto med den lønnen/stillingsprosenten. Men holder en knapp på at det står 88% i kontrakten mens du jobber en del mer i virkeligheten:) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Står faktisk 24k netto, ikke brutto. Høres rart ut Lenke til kommentar
Figaro Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 88% sto faktisk på desemberlønnslippen, så har tatt utgangspunkt i den. Bonus 1-5tusen mnd. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Det er omtrent det samme som jeg hadde utbetalt med 220,- i timen før. 24000 altså. Lenke til kommentar
lysakers Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 88% sto faktisk på desemberlønnslippen, så har tatt utgangspunkt i den. Bonus 1-5tusen mnd. Desemberlønna skal i utgansgspunktet være halv skatt i tillegg. Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 88% sto faktisk på desemberlønnslippen, så har tatt utgangspunkt i den. Bonus 1-5tusen mnd. Hva får man bonus for ved å jobbe i kassen på en bensinstasjon? Med de marginene jeg har hørt de opererer med høres det veldig mye ut. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 88% sto faktisk på desemberlønnslippen, så har tatt utgangspunkt i den. Bonus 1-5tusen mnd. Hva får man bonus for ved å jobbe i kassen på en bensinstasjon? Med de marginene jeg har hørt de opererer med høres det veldig mye ut. Typisk er vell fastfood kampanjer og bilvask, det fikk iallefall jeg Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 (endret) 88% sto faktisk på desemberlønnslippen, så har tatt utgangspunkt i den. Bonus 1-5tusen mnd. Hva får man bonus for ved å jobbe i kassen på en bensinstasjon? Med de marginene jeg har hørt de opererer med høres det veldig mye ut. Salg av høymarginprodukter Endret 16. februar 2015 av Herr Brun 2 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 (endret) 88% sto faktisk på desemberlønnslippen, så har tatt utgangspunkt i den. Bonus 1-5tusen mnd. Hva får man bonus for ved å jobbe i kassen på en bensinstasjon? Med de marginene jeg har hørt de opererer med høres det veldig mye ut. Salg av høymarginprodukter Noen jeg kjenner som har arbeidet på en Shell-stasjon fikk provisjon for å selge "klippekort" for bilvask. 10% faktisk, når jeg tenker på det. Endret 22. februar 2015 av Nedward Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Marginene på bilvask er jo enorme. Kosten i vann og såpe pr vask beløper seg til 7-12 kroner, mens prisen på en vask er 100-400. Hovedsaklig går summen til nedbetaling av den relativt svindyre vaskemaskinen. (tall fra den bensinstasjonen jeg jobbet på for ti år siden) Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 400kr for en vask?! Finnes det ja ? På den bensinstasjonen jeg jobbet på i 2004 hadde vi en vask til 300. Overpriset som faen, men noen liker å betale for noe de tror gir maks vedlikehold/bling/skinn på bilen. Med trykk på "tror". 1 Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 400kr for en vask?! Dyreste vasken på Shell er 400 kr, men de gir 40% på vaskehefte og 50% etter klokken 23, så har ikke noe problem med å kjøpe den forklaringen nei. Lenke til kommentar
GeneralZod Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 21 år 165 timen lager/produksjon/varelevering/pakking. er det riktig at det skal stå i min kontrakt at jeg er ansatt som 'lagermedarbeider', når jeg gjør mer utover det enn som tilsvarer å være lagermedarbeider? Lenke til kommentar
lysakers Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 21 år 165 timen lager/produksjon/varelevering/pakking. er det riktig at det skal stå i min kontrakt at jeg er ansatt som 'lagermedarbeider', når jeg gjør mer utover det enn som tilsvarer å være lagermedarbeider? Lagermedarbeider er en bredt brukt arbeidstittel og så lenge du jobber på et lager er du en lagermedarbeider. Hva tittelen din er har ikke så mye å si, men det står ofte i kontrakter hva du gjør på som teller. Forrige jobben min var jeg lagermedarbeider hvor jeg jobbet på varemottak, men i kontrakten stod det også arbeidsoppgaver som varepakking, returbehandling og rydding. Har også hatt jobb tidligere hvor jeg hadde stillingstittel som Ekspeditør, men jobbet mest på lager med varemottak, vareutlevering og varetellinger. 1 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Skal få flere ansvarsområder, og søker på nettet etter å finne en pekepinne på lønn. Av ren nysgjerrighet sjekket jeg gjennomsnittslønn til arbeidere fra 20 - 34 år. Godt at Diskusjon.no er i Norge å drar opp snittet med 50%, samt firmabil og månedlig cruise til Karibien med toppløse hulahula damer. Hadde likt å sett hvor mange som hadde turt å legge ut deler av lønnsslippen i Desember/Januar ved deres påståtte lønn. minn meg på dette når desember kommer Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Skal få flere ansvarsområder, og søker på nettet etter å finne en pekepinne på lønn. Av ren nysgjerrighet sjekket jeg gjennomsnittslønn til arbeidere fra 20 - 34 år. Godt at Diskusjon.no er i Norge å drar opp snittet med 50%, samt firmabil og månedlig cruise til Karibien med toppløse hulahula damer. Hadde likt å sett hvor mange som hadde turt å legge ut deler av lønnsslippen i Desember/Januar ved deres påståtte lønn. Logikken er enkel. Mange av de som er interessert i denne tråden er interessert i lønn og har gjerne både økt fokus og innsats for å forbedre den. Det er noe tilsvarende i "hvor lang er penisen din?"-tråder. De som ikke føler de har noe å rapportere lar gjerne være å skrive noe. Det skaper et falskt høyt snitt - som igjen får færre til å skrive noe. Ond sirkel osv. For ordens skyld er lønnslipp for desember 2014 vedlagt. (side 2 av 2, siden jeg antar det er oppsummeringen nederst som er interessant, ikke alle de individuelle spesifikasjonene) 255 timer i timebanken ?? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 255 timer i timebanken ?? I "reisejobb" er dette ganske Normalt. Vet ikke hvordan de håndterer det i hans jobb. Men alle mine reisetimer går i timebank, det blir fort ett par hundre timer når man reiser mye. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 255 timer i timebanken ?? I "reisejobb" er dette ganske Normalt. Vet ikke hvordan de håndterer det i hans jobb. Men alle mine reisetimer går i timebank, det blir fort ett par hundre timer når man reiser mye. Korrekt, og etter januar hadde jeg over 360 timer på timekontoen. Det blir særlig mye overtid når jeg er på sjøprøver ettersom man da kan jobbe nesten "døgnet rundt" i flere uker i strekk. Når jeg i tillegg går på skolen i friperiodene så er det greit å ha ekstratimer klar til avspassering i forbindelse med eksamen eller store prosjekter og liknende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå