Gå til innhold

Jobb? Alder? Lønn? Utdanning? V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Inventory: Det der var jo horibelt

Sett opp en kopp med lapp "Jeg tjener bare 90kr timen, sier ikke nei til litt tips"

Skal få flere ansvarsområder, og søker på nettet etter å finne en pekepinne på lønn.

 

Av ren nysgjerrighet sjekket jeg gjennomsnittslønn til arbeidere fra 20 - 34 år. Godt at Diskusjon.no er i Norge å drar opp snittet med 50%, samt firmabil og månedlig cruise til Karibien med toppløse hulahula damer.

 

Hadde likt å sett hvor mange som hadde turt å legge ut deler av lønnsslippen i Desember/Januar ved deres påståtte lønn.

Det kan jeg godt dersom ønskelig. Endret av Evelen!
Lenke til kommentar

Det er ikke lovfestet minstelønn i Norge. Om dere tror noe annet så finn kilder.

 

 

Inventory: Det der var jo horibelt
Sett opp en kopp med lapp "Jeg tjener bare 90kr timen, sier ikke nei til litt tips"

Skal få flere ansvarsområder, og søker på nettet etter å finne en pekepinne på lønn.

Av ren nysgjerrighet sjekket jeg gjennomsnittslønn til arbeidere fra 20 - 34 år. Godt at Diskusjon.no er i Norge å drar opp snittet med 50%, samt firmabil og månedlig cruise til Karibien med toppløse hulahula damer.

Hadde likt å sett hvor mange som hadde turt å legge ut deler av lønnsslippen i Desember/Januar ved deres påståtte lønn.

Det kan jeg godt dersom ønskelig.

 

 

Er nok innafor de som drar opp snittet. Hva jeg jobber som og alt det andre står noen sider bak i tråden.

 

post-49565-0-99015000-1422315924_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jobber som produkt/håndverker ansvarlig i en relativt stor byggevarekjede i verdens vakreste by. Skal nevne at jeg har en god utdannelse og de kompenserte for denne utdannelsen når de hanket meg inn for jobben.

 

28-35k i måneden utbetalt, kommer an på om det er noe ekstra kampanjer eller dager den måneden. Samt en bonus på slutten av året hvor jeg får 7% over en fastsatt sum av overskuddet.

F.eks Vi har et overskudd på 1 mill og alt over 750000 gies det ut bonus på.

 

Har rolige dager og mindre stress enn hva jeg ville ha hatt med ingeniørjobben ;)

Lenke til kommentar

Skal få flere ansvarsområder, og søker på nettet etter å finne en pekepinne på lønn.

 

Av ren nysgjerrighet sjekket jeg gjennomsnittslønn til arbeidere fra 20 - 34 år. Godt at Diskusjon.no er i Norge å drar opp snittet med 50%, samt firmabil og månedlig cruise til Karibien med toppløse hulahula damer.

 

Hadde likt å sett hvor mange som hadde turt å legge ut deler av lønnsslippen i Desember/Januar ved deres påståtte lønn.

 

 

Logikken er enkel.

Mange av de som er interessert i denne tråden er interessert i lønn og har gjerne både økt fokus og innsats for å forbedre den.

 

Det er noe tilsvarende i "hvor lang er penisen din?"-tråder. De som ikke føler de har noe å rapportere lar gjerne være å skrive noe. Det skaper et falskt høyt snitt - som igjen får færre til å skrive noe. Ond sirkel osv.

 

 

For ordens skyld er lønnslipp for desember 2014 vedlagt.

(side 2 av 2, siden jeg antar det er oppsummeringen nederst som er interessant, ikke alle de individuelle spesifikasjonene)

post-49706-0-90340800-1422361626_thumb.png

  • Liker 7
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

24år

Ca 24000 Utbetalt

88% Stilling Stasjonsmedarbeider bensinstasjon.

 

I tillegg kommer kapitalinntekt på mellom 20-50k inn hver mnd.(Ingen)

 

Hva er det du gjør på den bensinstasjonen? Kan ikke helt se for meg en bensinstasjonansatt tjene så mye deltid.

 

Jeg : 35 og 24,5 utbetalt.

Endret av dobermannoslo
Lenke til kommentar

 

24.000,- utbetalt for en 88% deltidsstilling på en bensinstasjon? Vi er virkelig oljebarna...

Så det var det du reagerte på, og ikke at han har en kapitalinntekt på rundt 400 000 i året?

 

Denne tråden diskuterer lønn, derfor er det den jeg hang meg opp i. Det er vel flere her inne som har kapitalinntekter skulle jeg tro..

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...