Konkulf Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april 13 hours ago, Salvesen. said: Ganske heftig med 2x grunnlønn! Dog ser det ut som bedriften verdsetter deg med gode tillegg, kjempe bra! Men regner med det går en god del ekstra timer inn her! Veldig godt jobbet å stå på så mye etter så mange år! til de som kommer etter og drømmer om tilsvarende stillinger, kan du si noe om hvor mange timer som skal til for å oppnå dette? Takker så mye! Så jeg hadde glemt å endre erfaringsbiten, så fikset dette nå! Har bare jobbet i denne typen stilling i litt over et år, så fortsatt relativt fersk! Jeg jobber ganske mye, vi snakker om et årsverk på rundt 1800timer i året på reise i alle kriker og kroker i verden. Så langt har jeg vært i Namibia, Egypt, Singapore, Kanariøyene (Las Palmas) og 3 turer i Nordsjøen. Alle turene har vært på mellom 2-3 uker, et par av dem noen få dager over 3 uker. Det er en jobb med veldig mye ansvar, og også en jobb hvor man må være flink til å finne løsninger på problemer som nødvendigvis ikke er så lette å løse når man er langt unna hjemme og for eksempel mangler deler. 1 Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Jobbtittel: Innholdsprodusent (film og foto) Utdanning: Bachelor innen medieproduksjon Erfaring: Jobbet frilans helt siden av medier og kommunikasjon på videregående. Lært mye av å ha eget firma. Også jobbet mye som frivillig. Hadde også tilsvarende stilling som vernepliktig. Alder: 22 Brutto årslønn uten tillegg: 500 000 Tillegg: Ingen Andre goder: Stor varebil tilgjengelig når jeg vil, får bruke jobbens utstyr som jeg vil. Flexitid og styrer i stor grad hverdagen selv, så ikke vært noe problem å få fri når jeg vil eller trenger. Skatt: Vi får se, har i hvert fall justert skattekortet.. Lenke til kommentar
Gjest 6abd3...c86 Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Alder: 38 Yrke: Mekanisk ingeniør / teknsik lead Relevant erfaring: 10 år Arbeidsoppgaver: Høyt og lavt i leveranse av mekaniske store komponenter. Fra støtte i planlegging til detaljtegninger og løsninger. Utdanning: Master i mekanikk Årsinntekt: 860 000,- + 140 000,- i bonus om jeg fakturerer 90% eller mer per måned Andre goder: Vertikal helse, mobiltelefon. Veldig fleksibelt, ingen som spør når jeg kommer eller går. Område: Troms Annet: Er en konsulentstilling, så det er en viss grad av usikkerhet ift. trygghet på jobber. Spesielt siden jeg bor langt på bygda. Foreløpig vært utleid til samme plass i 3 år. Anonymous poster hash: 6abd3...c86 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Gjest 6abd3...c86 skrev (1 time siden): Alder: 38 Yrke: Mekanisk ingeniør / teknsik lead Relevant erfaring: 10 år Arbeidsoppgaver: Høyt og lavt i leveranse av mekaniske store komponenter. Fra støtte i planlegging til detaljtegninger og løsninger. Utdanning: Master i mekanikk Årsinntekt: 860 000,- + 140 000,- i bonus om jeg fakturerer 90% eller mer per måned Andre goder: Vertikal helse, mobiltelefon. Veldig fleksibelt, ingen som spør når jeg kommer eller går. Område: Troms Annet: Er en konsulentstilling, så det er en viss grad av usikkerhet ift. trygghet på jobber. Spesielt siden jeg bor langt på bygda. Foreløpig vært utleid til samme plass i 3 år. Anonymous poster hash: 6abd3...c86 Måtte google vertikal helse. Trodde først du snakket om en eller annen helseordning som kun gjelder i høyden eller noe 😛 1 Lenke til kommentar
Gjest 6abd3...c86 Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april 7 minutes ago, Auto Asmodeus said: Måtte google vertikal helse. Trodde først du snakket om en eller annen helseordning som kun gjelder i høyden eller noe 😛 Vertikal helse er fantastisk når man har problemer. Samtidig er det en bismak i munnen når man privatiserer helsevesenet og utelukker deler av samfunnet (Men dette er en heeelt annen diskusjon). Anonymous poster hash: 6abd3...c86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå