dynaBel Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Du skal ikke være for sikker på det med trafikk kontroller der oppe ass Var i Alta for noen uker sia (som er også ganske øde), der var det plutselig kontroll langt faen utpå vidda 6728387[/snapback] tro meg politi er det ikke der ute og ikke kommer dem dit heller. trening har jeg og vurdert. men takker nå uansett så takker jeg sålangt for alle forslag Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Musikklytting, film, fisking, trening og skole. Gode fritidsaktiviteter. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 skole? om du leser så ser du at jeg skal ta lærlinge tia. skole.... jeg ler av skolen 10-4 Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Drit i alle ting som du skal finne på, mediter og la de 2 åra bli en laaang reise i ditt indre isteden, sleng på Turboneger på stereon og føl ondskapen fylle deg Lenke til kommentar
fompa Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) ja rikti dæ drekk du en nordlænding under borde så e du faenme flenk, eller så er du russisk eller finsk. atv får jeg se om det blir til vinteren, har tenkt tanken men må prioritere bil og anlegg første denne så ikke så gal ut. trenger ikke og registrere heller på den øde plassen. -4-taktsmotor -Variatordrift -Lys fram og bak -Elstart/kickstart -Revers -ikke registrerbar -En riktig bra ATV! -For både voksne og ungdom -Finnes i rød, svart og blå Kjøp til laststativ (bærer) for kr 450,- 9900 :- 6728300[/snapback] den har jeg, og den er ganske så bra ja, som sakt har jeg brukt den mye og ingen skade på den (motor altå) men skjermen har jeg krasja og nesten knekt av, har rulla og kjørt rett i en snøskavvel med den men ikke kraftig nokk til og dra på bakhjula, hvist man ikke står på den bøyla som går ut bak for og holde på plass bagasjebrettet, og DRAR alt man makter mens man gasser. men du kan jo øve på og kjøre på 2 hjul, de 2 hjula på sia, min rekk er over 500 meter i strekk, for da klarte jeg ikke og holde oppe lengre, slitsomt Absolutt og anbefale Endret 23. august 2006 av fompa Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Gå turer, skaffe deg et kamer og ta bilder av masse vakker natur. Lese masse bøker, trene, jakte, fiske.. Lenke til kommentar
Cr0aton Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Last ned boter til CS elns. Du kan sitte å spille dataspill i det uendelige. Eller kjøp deg playstation ;p Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg sier bare "John Deer, american farmer" Det er singleplayer spillet sitt det! Ikke mye som slår det. Husker vi satt på 4.stk lan og spilte singleplayer på det en hel natt. Tok skikkelig av. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Jeg sier bare "John Deer, american farmer" Det er singleplayer spillet sitt det! Ikke mye som slår det. Husker vi satt på 4.stk lan og spilte singleplayer på det en hel natt. Tok skikkelig av. 6760741[/snapback] det er jo kjhedelig. og det blir som regel slik på lan når de fleste sovera t mna spiller singleplayer på kjedelige spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå