dynaBel Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 hei folkens flytter idag til en øde plass i Lofoten for og ta 2 års lærlingetid, jeg blir kanskje uten nett visst det ikke er usikrede trådløse nett i nærheten, tviler for at det er lagt opp eller blir lagt opp internett i hybelhuset. hva skal jeg ta meg til på fritiden? forslag? Lenke til kommentar
Axes Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Tja, du kan begynne å røyke tjall, ta litt ecstasy og amfetamin vedsina. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hva med å bruke tiden på teorien til faget, og bli den beste i kullet?? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Få et liv utenom pc'en. Gå ut og treffe folk. Spille bowling. Lær deg et instrument. Lær deg et språk. Kjøp deg en powerball. Bygg høyttalere. Begynn med klatring. +++++++ Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Det finnes mye du kan gjøre. Jeg tenkte å foreslå shopping og tegning Men du kan jo bruke tiden på skole, lære deg instrument, lære deg å bygge ting.. Starte med modellfly som du kan kjøre! Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 kan gjøre som meg å gå ned til den nermeste vennen som har nett og komme til han vær dag helt frem til han gir opp og bare gir deg nøklene så får du nett vettu eller du kan vaske leiligheten ta tiden og så gjør du det samme igjen og prøver og slå rekorden osv Lenke til kommentar
celebra Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Herlighet mann. Du er jo på lofoten. FISK man, gratis FISK. Det er det du skal gjøre, fiske. Og så så skal du gå turer, lange turer. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 all narkotika avstår jeg fra. deler av fritiden skal brukes til teori ja. det er ikke så mange ungdommer der jeg skal bo. men klatre skole er det faktisk på den lille plassen. skal bygge bilstereo den dag jeg får bil og råd til annlegg fisking blir det sikkert endel av. legger til en link til hjemmesiden til plassen www.henningsvaer.no Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 trenger ikke så mye søvn Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Lofoten uten internett = you are fucked Lofoton mangler ALT som gjør livet verdt å leve: Damer Kule Fester Masse mennesker Butikker Ulike sosiale tilbud Men for alt jeg vet er du en freak som elsker traktorer, fisk og ikke minst det å ha en sau som elskerinne .) Lykke til Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Lofoten uten internett = you are fucked Lofoton mangler ALT som gjør livet verdt å leve: Damer Kule Fester Masse mennesker Butikker Ulike sosiale tilbud Men for alt jeg vet er du en freak som elsker traktorer, fisk og ikke minst det å ha en sau som elskerinne .) Lykke til 6728063[/snapback] siste kommentaren kunne du nok spart deg. liker ikke traktorer, er ikke så glad i fisk, og sauer gir oss mat. vi har faktisk kule fester og damer Lenke til kommentar
fompa Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 kule fæsta e d oppe i d høye nor! norlænninga KAN fæst hehe, kjøp deg en ATV så har du MYE tid og sløse bort sjekk ut importlageret i bodø, de har billige ATV'r i forhold til "ekte" vare, de er og med lisensbygde yamaha motorer. har hatt min selv ett halvt år nå og har ikke hatt noe problem, kjører kasnje 5 timer i uka, minst. antar det er nokk av plass og kjøre på ellers er de andre idè'ene fine Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 (endret) kule fæsta e d oppe i d høye nor! norlænninga KAN fæst hehe, kjøp deg en ATV så har du MYE tid og sløse bort sjekk ut importlageret i bodø, de har billige ATV'r i forhold til "ekte" vare, de er og med lisensbygde yamaha motorer. har hatt min selv ett halvt år nå og har ikke hatt noe problem, kjører kasnje 5 timer i uka, minst. antar det er nokk av plass og kjøre på ellers er de andre idè'ene fine 6728273[/snapback] ja rikti dæ drekk du en nordlænding under borde så e du faenme flenk, eller så er du russisk eller finsk. atv får jeg se om det blir til vinteren, har tenkt tanken men må prioritere bil og anlegg første denne så ikke så gal ut. trenger ikke og registrere heller på den øde plassen. -4-taktsmotor -Variatordrift -Lys fram og bak -Elstart/kickstart -Revers -ikke registrerbar -En riktig bra ATV! -For både voksne og ungdom -Finnes i rød, svart og blå Kjøp til laststativ (bærer) for kr 450,- 9900 :- Endret 23. august 2006 av dynaBel Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Bruk 3G til å koble på nett med, fra Netcom eller Telenor. Hvis ikke kan du jo prøve seilbrett, selvom det kanskje er litt kaldt? Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 3g har jeg ikke, kjøpte nettop ny tlf uten 3g Lenke til kommentar
DNA Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 - Gå ut med venner. - Tren styrke. - Begyn på noe kult i fritiden. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Benytt sjansen til og begynne og trene? Fett og komme tilbake etter 2 aar, med den kroppen Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 - Gå ut med venner. nå er det slik at det ikke er så masse ungdom på den plassen, alle flytter for og gå på skole Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Du skal ikke være for sikker på det med trafikk kontroller der oppe ass Var i Alta for noen uker sia (som er også ganske øde), der var det plutselig kontroll langt faen utpå vidda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå