Gå til innhold

Problemer med mp3 filer i win mediacenter

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem i windows mediacenter.

Jeg installerte mediacenter og startet opp mediacenteret for første gang..det gikk fint. Måtte konf. oppsettet og velge hvor den skulle hente musikken fra. Her kommer problemet, først valgte jeg å hente musikken fra en server jeg har stående her hjemme og det gikk fint. Så fant jeg ut at jeg heller ville ha en extern harddisk ved siden av pc i stue(der jeg har win. mediacenter) og ikke hente musikken fra serveren. Det som er problemet er at jeg ikke får slettet de gammle sangene og jeg får heller ikke legge inn musikken fra den nye hardisken.(får seff opp musikken i min datamaskin) så..hvordan får jeg fjernet de sangene fra serveren, som nå ikke fungerer mer i mediacenteret og legge inn de nye sangene fra den eksterne hardisken. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke slik at det er windows media player som styrer "bibliotek" lista til media center da? Du kan jo prøve å fjerne alle sangene fra windows media player (bare husk å IKKE velge at han også skal slette fra disken)...

Vet ikke om jeg ville anbefalt å sette ekstern disken direkte på media centeret. Selv har jeg det, og da insisterte media center på å legge til rubbel og bit som var der, selv om jeg bare ville ha utvalgte mapper. Men hvis du bare har stuff du skal spille av på media centeret er vel ikke det noe problem uansett... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...