900 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Vurderer å kjøpe N80. Men kan noen svare meg på om tlf fungerer bedre nå etter den siste FW: V 4.0623.0.41 26-07-2006 RM-92 Nokia N80 (03) Til dere som har hatt tlf en stund nå, har slarken i skyvemekanismen blitt verre? Takk for svar Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Til dere som har hatt tlf en stund nå, har slarken i skyvemekanismen blitt verre? Takk for svar 6726393[/snapback] Har hatt min i litt over 2 mnd og det er ikke noe vesentlig slark. Ingen endring siden den var ny, og normalt bruk. Men jeg er forsiktig med den. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Nope. Slarken er den samme her også. Blir ikke verre med tiden altså Har foresten første FW og har ikke merket til noen bugs utenom noe pirk som at equalizer blir tilbakestilt når du trykker pause eller stopp for første gang, og det at videokvaliteten er dårlig i mørke forhold. RAM error får jeg en sjelden gang, men det ble fikset i siste FW. Det er det eneste jeg kommer på. Telefonen krasjer aldri for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå