DuffyKey Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hei! Har nylig kjøpt en Western Digital My Book Essential på 400GB. Plugget den i maskina, og den fungerte fint. Neste gang jeg skrudde på maskinen fungerte den ikke like bra, fikk meldinger om at Windows ikke fikk lagret ordentlig på disken, osv. Og kunne ikke gjøre noenting med disken, heller ikke bruke "safely remove hardware"-opplegget. Og disken ville ikke skru seg av. Prøvde den på den bærbare maskinen min, fungerte som en drøm. Så gikk jeg til det skrittet å formatere disken, installere Windows på nytt. Disken kommer opp som den skal og fungerer. Helt til jeg installerer ny INF Update fra Intel, ved hjelp av programmet til hovedkortet. Da det blei en del surr under installeringen, valgte jeg å gjøre det samme om igjen. Uten en eneste feilmelding har jeg nå installert alt på maskinen, også denne disken. Og har fungert flott i et par dager. Så fant jeg ut at jeg skulle oppdatere litt drivere her og der. Og da blei Intel INF Update på ny oppdatert. Og samme problemene har oppstått. Så jeg vet at det ikke er den eksterne disken som er problemet, ei heller USB-tilkoblingene på hovedkortet. Det jeg lurer på, er om noen har noen peiling på hva dette kommer av? Skal jeg gjøre det samme enda en gang, uten å noengang oppdatere INF Update? Eller finnes det andre løsninger? Lurer også på om det er mulig å avinstallere INF Update? Har forsøkt å finne ut av det, men har ikke klart å finne noen løsning. Hvis noen har noen ideer, så er det bare å komme med dem På forhånd takk! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hei! Forsøk andre drivere til hovedkortet. Hva er "inf update"? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
DuffyKey Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Kan ikke si jeg finner stort flere drivere til hovedkortet. Inf Update er "Intel® Chipset Software Installation Utility". Disken fungerte fint med denne versjonen: Version: 6.0.0.1014 men ikke med: Version: 6.2.1.1001 Eller nyere.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Da for du nok beholde de gamle driverene inntil videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå