DE1 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Heisann! Bare lurte på om det var mulighet for et slags bruktmarked? Altså om noen finner ut at de vil selge den nesten-nye musa si så kan man selge den på LANet? F.eks en tråd der man legger ut bilde og seat nr. ? Endret 22. august 2006 av DE1 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Høres da kjet ut det... Har noen ting liggene men ikke noe særlig av interrese tipper jeg ... Endret 23. august 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Det er vel ikke umulig at vi kan opprette og styre en IRC-kanal som tjener til det formålet. Det vil vel kanskje være litt enklere? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Spørsmålet videreføres av meg til crewet, og det vil komme nermere info når vi har bestemt oss. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Høres da kjet ut det... Har noen ting liggene men ikke noe særlig av interrese tipper jeg ... 6726099[/snapback] Nei, tenker da på ting som er av interesse da.. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg synes dette er et knall initiativ jeg. Siden vi tross alt har bruktmarked i HW nettverket ser jeg ingen andre hindringer her enn organisering. Er det interessant for deg Alexanderhagen med andre komme opp med en løsning? ...jeg må (desverre) bruke mye tid på den fysiske organiseringen nå. I utgangspunktet er det kardemommeloven som gjelder; alt dere ønsker å gjøre og kan gjennomføre er tillatt og oppfordres til så lenge det ikke strider mot lovverket (eller sunn fornuft) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg