Espen pai Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 jeg vet jeg er litt sent ute egentlig men satset egentlig på og gå videre på skole, men kom ikke inn dit jeg ville. Så nå flytter jeg fra Arendal til Oslo så fort jeg får en leilighet der. Men trenger også en lærligplass. jeg er ikke kjent i Oslo på noen måte, så jeg vet ikke hvilke bedrifter som er der og størrelse.. lurte på om noen vet om maskinentrepenør bedrifter i Oslo området, gjerne med litt størrelse som kan være verdt og søke på ? takker på forhånd for all hjelp, trenger deres hjelp til og overleve Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Du kan gå på www.mef.no og se. Jeg går selv på anleggsmaskinfører-linjen og skal forhåpentligvis sitte i gravemaskin til jeg er er for gammel. Lykke til med jobbsøking. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 (endret) *fjernet av personlige grunner* Endret 24. mai 2007 av Espen pai Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Os videregående skole i Os, Hordaland Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 oppi der ja... kjenner ingen der nei... da var det ikke noe alikevell men du får ha lykke til videre ivartfall... om det blir noe lignende mitt år, så får du ett supert ett Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hehe, jo takk. Lykke til du og. Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Så søt liten samtale:P Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå