johna Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Jeg trenger en bekreftelse fra noen her! Jeg har nettopp kjøpt deler til pc jeg skal bygge for en venn fra Psdata. Den er nå satt sammen, men når jeg starter opp står det Cpu: AMD Athlon, ikke AMD Athlon XP1700+ som det skal. Fort gikk jeg i bios og sjekket. Den blir detektert til 100mhz Bus og 1100mhz Klokkefrekvens. Sjekket Med dipSW og la inn ny bios. Fortsatt det samme,, Tenker med gru at er det ikke Amd Athlon cpu som finnes på 1100mhz og Multiplikator 11 som kjører på 100mhz bus? Har de sendt feil CPU eller er det jeg som tuller? I windows når jeg ser på Pc-info står det AMD Athlon der å,, ikke noe XP nei,, GRRRmmfff...!!! Systemet ellers: Aopen AK77-333 HK, 256ddr, Gf4mx440,, Noen som kan hjelpe mig? Er FORBANNET... Skal levere den imorra og.... :sad: Lenke til kommentar
Danny Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 søk litt i forumet så hadde du funnet ut. det er en dip switch på hk som står på 100 sett den over på 133,eller i bios velg 133 fsb Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Sikker bare en bios oppdatering som skal til. Lenke til kommentar
johna Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 heppz,, Fant den Dippen i Manualen,, hehe,, funket nå ja,, Irriterende liten jævel. :smile: Jaja,, takk lell.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Quote: johna skrev (2002-10-24 19:45):heppz,, Fant den Dippen i Manualen,, hehe,, funket nå ja,, Irriterende liten jævel. :smile:Jaja,, takk lell.. Manuler er noe dritt ikke sant. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Fysj ja, sånt noe vil vi ikke ha ! Pleier å hive dem med en gang jeg :wink: Lenke til kommentar
Dings Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Har sagt det før, emn sier det gjerne igjen.. Manualer er ikke godt for noe.. :wink: Hva skal vi "ekte mannfolk" med dem? Trengte Moses å spørre etter veien?!?!... Mvh. Dings Lenke til kommentar
johna Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 Litt av en nedtur å måtte bla opp i manualen ja :smile:) Hvor la jeg cyanidboksen min..? hmm The Manual Strikes Back!!.. A long time ago,, in a Pc-rom Far away... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå