Gå til innhold

En liten kommentar til stengt tråd

Anbefalte innlegg

Hadde helst sett at trådstarter tar debatten med sine egne innlegg og argumenter i steden for å sende ut noen kjepphester som har urent trav. 

Tråden stenges som lite diskusjonsnyttig emne.

Mvh

jarmo 

Ok. Skal prøve å velge et diskusjonsnyttig tema og egne argumenter neste gang. Kanskje noe om ost eller lignende. :D

Endret av Fromage
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde helst sett at trådstarter tar debatten med sine egne innlegg og argumenter i steden for å sende ut noen kjepphester som har urent trav. 

Mvh

jarmo 

Ok. Skal prøve å velge et diskusjonsnyttig tema og egne argumenter neste gang. Kanskje noe om ost eller lignende. :D

6725649[/snapback]

lol, klarer du ikke å argumentere for annet en ost?

Ikke rart du hater venstresiden!

Lenke til kommentar

Mvh

jarmo 

6725649[/snapback]

Hehe :)

Helt greit det..

Mvh

jarmo

Lenke til kommentar
lol, klarer du ikke å argumentere for annet en ost?

Ikke rart du hater venstresiden!

Neida, bare prøvde å fokusere litt på andre, skal vi si "matnyttige" og tråder her på forumet:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=620518

6725760[/snapback]

Med topicen "Hvorfor venstresiden er syke" (quting på hukkomelse" så tror jeg selv ikke pricks hadde tatt deg seriøst!

Jeg veit at høyre folk (da snakker vi partiet) er intligente mennesker som bare er uenige med meg og at kapitalismen helt fint kan fungere bare de private ikke tar av (noe de kan ha en tendens til å gjøre).

EDIT: er enig i at tråder som "Melken går opp med 45 øre, hvor skal denne syke utpressingen stoppe" er ganske syke da :p

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...