RedRocK Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hallo. Jeg har begynt Vg1 Medier og kommunikasjon. Lærerne sier vi burde kjøpe oss en bærbar datamaskin. Har hørt noen som har mac, og noen som har pc. Hva er bedre med en Mac, eller omvendt? Maskinen kommer til å bli brukt til redigering, webdesign, grafisk design og alt annet innen for feltet "Design og redigering". Programmer som jeg må ha er: Photoshop Flash Programmer som jeg helst vil at fungere: 3D Studio Max Maya Noen som vet om de sist nevnte programmene vil fungere? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 I følge Wikipedia er 3D Studio Max kun for Windows 2000 eller XP. Det som er bra med Mac er designet. Det ser forjæveli lekkert ut! Ulempen er ytelse i forhold til pris. Du får vel en god Mac til 16 000, mens en god pc til 13 000. Eller noe sånt... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Nå er da nyere Macer pcer. Og du har mulighet til å kjøre Windows XP på de, men det blir noe dyrt totalt. Designet er nok et av de sterkeste argumentene for Mac ja. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå