bennybanan Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Sitter å lurer på denne, men er den noe bra? Har sett noen anmeldelser og der har den ikke akkurat fått toppkarakter... Noen som har den og har nokke å si? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Den er jo absolutt fin å se på..! Men der stopper det nok.. jeg har ikke prøvd den, så jeg kan ikke si noe på hvordan der er innvendig.. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg har prøvd den og kan bare si: Styr unna. Ikke er den spesielt pen heller. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg har prøvd den og kan bare si: Styr unna. Ikke er den spesielt pen heller. 6725423[/snapback] Kan du vennligst gi litt mer info om HVORFOR man må styre unna? Greit for dem som trenger å vite. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Kan jeg godt. Grusomt menysystem, og touch-knapper fungerer heller dårlig. Kvalitetsfølelsen er heller ikke så god som folk vil ha det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå