Jostop Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Lurte på om noen vet følgende og eventuelt kan henvise til regler. Dersom man har Svennebrev i konditorfag og tar kokk etterpå kan man da få redusert læretiden i bedriften fra 2 år til 1 1/2 år. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Kan man ta læretid innen både konditorfag og kokk med samme vgs-bakgrunn? Lenke til kommentar
Jostop Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Kan man ta læretid innen både konditorfag og kokk med samme vgs-bakgrunn? 6746210[/snapback] Mange fag er de samme, må bare ta en ekstra tverrfaglig eksamen. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Du kan henvise dem til nermeste fagopplæringskontor som ligger i fylkets hus. Men jeg tviler de godskriver et halvt år pga det. Endret 29. august 2006 av Neppe Lenke til kommentar
xqus Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg har fagbrev som serviceelektroniker, og er nå telekommunikasjonmontør lærling. Jeg fikk ikke godskrevet noe pga. mitt fagbrev, men fikk derimot godskrevet et halvt år pga. jeg har gått VKII serviceelktronikerfaget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå