Flakkmeister Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Har hørt rykter om at man ikke må finne på å sette et radeon 2 kort inn på et msi hovedkort. Er dette faktum? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Hvor har du hørt eller sett det. Eg har ikke sett eller fått det med meg er sant. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 jeg har ingen håndfaste bevis eller noe, men jeg tror ikke dette er noen fare.... MSI lager jo gode HK (synes jeg) så jeg tror ikke det vil være noe særlig kompitabilitets problemer :smile: men man vet jo selvfølgelig aldri i data verdenen Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Detta har vært oppe før. Var noe med at man måtte kjøpe nyeste versjon av ATI kortet for å få det til å funke eller noe sånt. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 stemmer det, de første revisjonene av r9700 hadde en del bugs og konflikter med em del hovedkort, men det skal være fikset nå :smile: Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Alt den der funker helt sikkert nå, ellers så hadde man vel ikke solgt disse produktene. Man legger ikke ting ut for salg når man kan risikere at det ikke funker sammen vel. Iallefall ikke når det har gått over lenger tid. :smile: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-24 19:07, skrev Flakkman:Har hørt rykter om at man ikke må finne på å sette et radeon 2 kort inn på et msi hovedkort. Er dette faktum? Hvist du ser i profilen min skulle vel det avsanne slike rykter,har kjørt msi/9700 uten noen problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå