Wooho Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hei! Kan noen anbefale meg en nettverkssvits som er støyfri, ikke så gal på pris og er 10/100/1000. Har en CNet Switch 5P 10/100 som støyer som bare f*****. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Min D-Link DGS-1005D er helt musestille. (5-port, 10/100/1000). Edit: 395,- på psdata.no. Endret 22. august 2006 av sedsberg Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 det er pokker meg ikke enkelt å finne en stille nettverkssvits. Når jeg tenker over det så trur jeg det faktisk ikke finnes en vits om nettverk i det hele tatt. kan jo prøve å lage en da: to cat5 gikk over veien, så blei den ene påkjørt, da sa den andre: kom igjen pus Den var ihvertfall stille Lenke til kommentar
Brian Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 det er pokker meg ikke enkelt å finne en stille nettverkssvits. Når jeg tenker over det så trur jeg det faktisk ikke finnes en vits om nettverk i det hele tatt.kan jo prøve å lage en da: to cat5 gikk over veien, så blei den ene påkjørt, da sa den andre: kom igjen pus Den var ihvertfall stille 6725104[/snapback] hahahaha, tenkte akkurat det samme selv. det skrives forresten nettverksswitch. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 det er pokker meg ikke enkelt å finne en stille nettverkssvits. Når jeg tenker over det så trur jeg det faktisk ikke finnes en vits om nettverk i det hele tatt.kan jo prøve å lage en da: to cat5 gikk over veien, så blei den ene påkjørt, da sa den andre: kom igjen pus Den var ihvertfall stille 6725104[/snapback] He he joda, men det finnes faktisk svitsjer som er veldig stille som denne, men de går fort i stykker, derfor er jeg på utikke etter en svitsj som er stille da den skal være inne på soverommet mitt. Skal sjekke ut ditt forslag sedsberg. Lenke til kommentar
GrH Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Denne da ? Cnet 5p har fått bra kriterier ....!! -Djgunnah Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Så bra denne, noen som har erfaring med D-Link sine svitsjer? Som denne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Switcher som jeg har sett/hørt(?) sliter mer med bråk når data passerer gjennom den, enn å bråke selv. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Switcher som jeg har sett/hørt(?) sliter mer med bråk når data passerer gjennom den, enn å bråke selv. 6725704[/snapback] He he joda stemme det, men så skal den være inne på rommet mitt, og da er det veldig kjipt å få en suselyd når en prøver å sove. Lenke til kommentar
TPRTPR Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 har denne selv: https://prisguiden.no/product.php?productId=24211 er meget fornøyd + den er vifteløs Lenke til kommentar
Makky Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 har denne selv: https://prisguiden.no/product.php?productId=24211 er meget fornøyd + den er vifteløs 6725909[/snapback] Har selv to av denne typen, men kjøpte før utseende ble så fancy Den ene døde for noen dager siden, så fikk en ny av den nye fancy typen. Mine står på 24/7 og har gjort det i over 1 år (Den ene døde riktignok). Har også installert ca 6 andre i en bedrift og disse har fungert smertefritt i over 2 år 24/7. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Gode forslag her, men lurer på om denne virkelig skal bråke så mye? Har denne svitsjen montert nå og den bråker utoligt mye. Lenke til kommentar
Rim Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 det skrives forresten nettverksswitch. Nja, det skrives enten nettverkssvitsj eller networkswitch. Jeg har denne; http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=69063 dvs. jeg har den uten A og den er vifteløs. Men jeg vet ikke forskjellen på GS-105 og GS-105A. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg har en 8p CNet switch som er "hoved switcen" i huset her. Har hatt den i 5-6 år, aldri vært noe tull med den, enda den ligger inne på et eget rom sammen med 2 servere, og 2 forsterkere til anlegget. Å der blir det varmt på sommer'n, enkelte ganger jeg måtte inn dit så begynte jeg å svette. Så den tåler varme ihvertfall, hehe. Men før alt ble flytta inn på eget rom så var den på soverommet, og jeg kan ikke huske å ha hørt noe bråk i fra den, enda med 8 porter tilkobla. Lenke til kommentar
covah Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Jeg har også en 8p Cnet switch. Har hatt den i mange år og den er veldig stabil. Du får den for helt ned i 214,- Endret 23. august 2006 av covah Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Da har jeg vært på Datakjeden i Stavanger/Sandes og lever den gamle svitsjen og fikk byttet til denne. Denne er helt lydløs, kommer ikke et pip fra den. Meget fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå