Gå til innhold

Din IQ. Tester og resultat

Anbefalte innlegg

Her tenkte jeg vi kunne diskutere IQ.

Jeg vet ikke om her er allerede en tråd for dette.. synst jeg har sett en men fant den ikke.

Og etter hvert som dere poster kan dere være snille og vise oss hvor du fant testen?

____

Min IQ ifølge tickle, ble 111.. Jeg vet ikke hvor bra dette er, men tror ikke det er så værst

Her er min kommentar:

Your Intellectual Type is Precision Processor. This means you're exceptionally good at discovering quick solutions to problems, especially ones that involve math or logic. You're also resourceful and able to think on your feet. And that's just some of what we know about you from your test results.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tok den testen for lenge sia (2 år sia). Scora 132 eller så var det 134. Mener å huske at en del av spørsmåla på den testen var litt vanskelige pga at grunnlaget lå i den engelske kulturen og språket.

Endret av chrml
Lenke til kommentar

Egentlig er det eneste riktige å ta en stor forsamling (større er bedre), la alle ta testen, regne ut hvor mange poeng som er gjenomsnittet og sette det på 100 IQ. 100 IQ skal være gjennomsnittet i befolkningen. Deretter definere en maks IQ og sette maks poengsum det er mulig å få der. Så regne IQ utifra poengsum utifra de punktene...

Endret av chrml
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...