Piratpjokken Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Her tenkte jeg vi kunne diskutere IQ. Jeg vet ikke om her er allerede en tråd for dette.. synst jeg har sett en men fant den ikke. Og etter hvert som dere poster kan dere være snille og vise oss hvor du fant testen? ____ Min IQ ifølge tickle, ble 111.. Jeg vet ikke hvor bra dette er, men tror ikke det er så værst Her er min kommentar: Your Intellectual Type is Precision Processor. This means you're exceptionally good at discovering quick solutions to problems, especially ones that involve math or logic. You're also resourceful and able to think on your feet. And that's just some of what we know about you from your test results. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Tok den testen for lenge sia (2 år sia). Scora 132 eller så var det 134. Mener å huske at en del av spørsmåla på den testen var litt vanskelige pga at grunnlaget lå i den engelske kulturen og språket. Endret 22. august 2006 av chrml Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Ja, noen av spørsmålene er relaterte til utenlandske 'ting' Hadde den testen vært på norsk hadde scoren steget! Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Tja, pc'n min syns ikke jeg sku få lov til å svare på den der, så den klikket etter spørsmål 8... Kom opp noe virus dritt. Men, tok testen på Mensa.dk (Mensa "moro" test) for 2 år siden, og havnet ut på 132 eller noe da... Mener jeg å huske Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Egentlig er det eneste riktige å ta en stor forsamling (større er bedre), la alle ta testen, regne ut hvor mange poeng som er gjenomsnittet og sette det på 100 IQ. 100 IQ skal være gjennomsnittet i befolkningen. Deretter definere en maks IQ og sette maks poengsum det er mulig å få der. Så regne IQ utifra poengsum utifra de punktene... Endret 22. august 2006 av chrml Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Tja, pc'n min syns ikke jeg sku få lov til å svare på den der, så den klikket etter spørsmål 8... Kom opp noe virus dritt. Men, tok testen på Mensa.dk (Mensa "moro" test) for 2 år siden, og havnet ut på 132 eller noe da... Mener jeg å huske 6725148[/snapback] med spredning 15, som man kan velge til slutt der.. Samme som for Danmark Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Fikk 156 på den på IQ-test.com for en stund siden, og 148 på den på IQ-test.dk omtrent samtidig... Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 haha, 98 ^^ men, jeg gikk lei å klikket vilt de siste 15-20 spørsmålene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå