TDK Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Heisann, kjøpte meg en SE K610i til 1 krone på siba her om dagen. Flott telefon, men mms får jeg ikke til å funke. Jeg har aktivert mms på mitt abonnement, men når jeg skal få tilsend innstillinger står i K610i i listen. Jeg har prøvd innstillinger fra mange forskjellige andre SE modeller, men får følgende feilmelding når jeg prøver å innstallere samtlige. Innstillinger er ikke innstallert. Så er det bilde av et lite kryss, og det står mms-melding rett ved siden av. Hva er grunnen? Er det fordi K610i har andre innstillinger, som man ikke får tilsendt av netcom? Er det noen andre muligheter for å få tak i disse innstillingene? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 prøv manuelle instillinger og tast det inn manuelt. det er ett valg hos netcom det og Lenke til kommentar
TDK Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 prøv manuelle instillinger og tast det inn manuelt. det er ett valg hos netcom det og 6725483[/snapback] Har prøvd, men de innstillingene jeg fant frem var jo ikke til min tlf (ettersom netcom ikke har den på sidene deres) så jeg kom litt over halvveis før instruksjonene ikke kunne stemme med min tlf... noen andre forslag? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Ingen som kan svare på dette? Må jeg leve uten mms? Lenke til kommentar
zica Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Ingen som kan svare på dette? Må jeg leve uten mms? 6729017[/snapback] Last ned innstillinger fra Sony Ericsson sine sider. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Telefonen henter ned innstillingene selv første gangen den, samme gjelder også K800i. Men du kan også gå i menyen og velge innstillinger-> Generelt-> Konfigurasjonsveiviser -> Last ned innstillinger. (Gjelder også K610). Ellers så har du SE sin webside, operatøren din og amobil. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Supert! Den konfigurasjonsveivisern fikset biffen! Takk for svar! Lenke til kommentar
Dr Gork Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Forøvrig er dette en ganske stor feil på K610. Vært mange innom med denne feilen de siste ukene. Nå vet jeg ihvertfall hva som løser saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå