Diablito2k Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Dråpebilde jeg er meget fornøyd med vil gjerne høres andre meninger.. og hvis noen har tenkt å komme med den populære "utbrent" kommentaren, kan de la vær å svare her, takk -Diablito Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Dråpebilde jeg er meget fornøyd med vil gjerne høres andre meninger.. og hvis noen har tenkt å komme med den populære "utbrent" kommentaren, kan de la vær å svare her, takk -Diablito 6724847[/snapback] bra øyeblikks bilde har selv forska på dette uten hell... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Takker er ikke vanskelig, bare prøv 2-300 bilder så får du iallfall 20 gode / spessielle er vist ikke så stort område for dråpe bilder i kritikken her, eller for meg så dette vil være det siste bilde fra meg her. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Tråd for dråpebilder, om det er interesse for det. Kommetar om bildet? For all del fine farger og bra fanget. Men det ble litt mye åpen på høyre side og toppen. Men hver sin smak. Kunne godt valgt litt mindre kompresjon. Det blir litt kornete (orginalen er sikkert bedre). Alt i alt ett av de bedre jeg har sett. Har bare prøvd i vasken selv. blir ikke så fint der... Endret 22. august 2006 av Knutgrus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå