Straffa Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Noen som har erfaringer med spillet? Enten kjøper jeg et spill i morgen eller så kjøper jeg trådløse adapteren Lenke til kommentar
Typho Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Dead Rising har ikke kommet ut i europa ennå. Utgivelsen er vel satt til 7. september. Jeg skal hvertfall ha det! Dead Rising ser jo helt rått ut! Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Er det kommet ut i Norge? Uansett så kan du jo vel bare prøve demon på marketplace å gjøre opp din egen mening. Personelig likte jeg spillet. Synes faktisk det var morsommere enn Saints Row. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Tok det som en selvfølge det var ute i Norge Lenke til kommentar
nacho Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hvor er det best å forhåndsbestille dette, med tanke på pris og "MÅ-HA-DET-PÅ-RELEASE" faktor? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 CDON.COM er veldig flinke på og sende deg spilla slik at du får dei på release.. att frakt kun er 29kroner er heller ingen ulempe.. har berre gode erfaringer med cdon.com når det gjelder bestilling av spill til lansering.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Spørs litt hvor du bor i landet også. I Oslo er det aldri problemer å skaffe seg nye spill på lanseringsdagen Lenke til kommentar
nacho Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg bor i Sogndal, så det er definitivt problemer:) Men nå har jeg bestilt det på gamezone og regner med å få det på dagen (helst før) Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Bestillte nå Dead Rising, og Test Drive: Unlimited på CDON.com Får med noe ekstra digg når man forhåndsbestiller TDU: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Ser helst at ingen andre bestiller derfra. Slik at jeg blir den eneste herfra som suser rundt i Pagani Zonda :!: 29,- i frakt. Det er jo knallbra. Endret 23. august 2006 av dark by design Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 De har pratet mye om Dead Rising på 1Up og EGM-podcastene i det siste. Konsensus er vel at "it's a great bad game!". Dvs spillet er ganske krøkkete bygd opp ihht savemekanisme med kun 1 slot, story der du kan "brekke" spillet fordi du er på feil sted til feil tid, mm. Men til gjengjeld er det veldig moro å drepe zombier. Demoen virker jo iallfall lovende. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Bestillte nå Dead Rising, og Test Drive: Unlimited på CDON.com Får med noe ekstra digg når man forhåndsbestiller TDU: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Ser helst at ingen andre bestiller derfra. Slik at jeg blir den eneste herfra som suser rundt i Pagani Zonda :!: 29,- i frakt. Det er jo knallbra. 6728044[/snapback] Blir offtopic da, men hvordan har cdon fått i stand denne avtalen? Og cdon er vel kun basert i norden, vil det si at ingen andre over hele verden kan kjøre denne bilen? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hater CDON da de har bare svenske cover å shit.. Liker det IKKE.. Dritt plass.. Men likte det bildet over Birger Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Så lenge spillet fungerer gjør ikke et svenskt cover meg noe som helst. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Demoen av Dead rising var iallfall bra, og det er et spill jeg bare må ha. Har spilt demoen minst 15 ganger, og digger alle de fine måtene du kan drepe zombier på. Kommer aldri til å klare historien for jeg blir alt for opphengt i å drepe zombier hehe. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 HEI!! Jeg har spilt DEAD RISING et par timer nå (har ikke spilt demoen, bare RETAIL versjonen) Jeg har lest litt på forumet her om at mange mener spillet er ensformig utifra demoen siden man får et inntrykk av at man skal gå å drepe zombier hele tiden. Når du starter et nytt spill har du 72 timer til å klare spillet. Feiler du med dette er det game over og du må starte et nytt spill. Dette betyr følgende, for å klare spillet innenfor de 72 timene (ikke orntlig timer, men 72 timer i spillet) så har du ikke tid til å gå rundt og denge rundt på alle zombier. Du har noe som heter "case" files, og det er disse du skal konsentrere deg om å løse. Faktisk oppfordres det til å prøve å unngå mest mulig zombier, men hvis man blir overfalt må man selvsagt sparke fra seg. Jeg lo skikkelig godt når jeg brukte gressklipper på zombiene, men å drepe zombiene er da IKKE hovedpoenget i spillet. Poenget er å klare de missionene, slik at du får svar på gåten. M.a.o., spillet har stor replay value, siden du må MINST spille det en gang til for å få med deg alt, hvis ikke mere. Jeg var skeptisk, men jeg synes spillet virker bra nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå