Degeim Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Hei! Jeg har en kamerat som trenger en bærbar til skolebruk, men vil også bruke den til å spille på. Den bør oppfylle følgende krav: - Ikke for liten harddisk (min 60gb) - Dugelig skjermkort (må kunne spille de fleste spill) - Ikke mye dyrere enn 10 000. Om det er AMD eller Intel er likegyldig, men det forekommer meg at AMD er bedre til spill(?). Noen som har noen fine forslag til datamaskin? EDIT: Er dette et godt alternativ? Takk, Degeim Endret 22. august 2006 av Degeim Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hei! AMD har vel en liten fordel i spill ja. Det forslaget du har satt opp er veldig bra. Her er et forslag til: Asus A6T Denne er vel ganske jevngod med den andre. Jeg er usikker på batteritiden, men den har bra batteri. CPUen har fordel med støtte for 64bit, altså mer fremtidsrettet. Vær oppmerksom på at ulike butikker kan ha pcen med ulike spesifikasjoner. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 den Asusen så interessant ut ! hvis du ikke synes 17" blir for stort, er denne hp'en ikke så verst: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=323964 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå