Gå til innhold

South Park - gratis streaming

Anbefalte innlegg

Kom over denne siden her om dagen, og jeg ble rett og slett forbauset.. Her ligger altså alle South Park episodene klare til streaming, helt gratis. Streamingen er av grei kvalitet og de som driver det påstår at det er helt lovlig siden de bare linker til streamingen. Jeg har sett en del episoder, og må si det funker bra om man tar fullscreen på browseren. Vet ikke om det kvalifiseres som warez her på forumet, men anså det bare som min plikt å si ifra om dette. :D

Om moderator synes at dette er ulovlig eller noe er det bare å slette hele posten..

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok ulovlig. SP er beskyttet av copyright og noen bryter denne ved å sende ut slik uten direkte godkjennelse fra skaperene.

Om selve siden du linker til ikke bryter loven, så gjør serverene som episodene ligger på det. Samme som med torrents som jo ikke er tillatt på forumet...

Edit: Utifra ordlyden så ligger altså disse filmene på YouTube og andre lignende sider. Og derfra blir jo musikkvideoer og filmer slettet regelmessig pga brudd, gjør de ikke?

Endret av Blib
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Det er ikke akkurat ulovlig.. det er fullt lovlig å se det fra USA, men pga lovproblemer i skandinavia kan man ikke bare tilby streaming uten videre..

..Sony har samme problemet som soutparkstudios.com feks. De kan tilby streaming av sine filmer i USA via Playstation Network, men de kan ikke for brukere utenom USA.. de sliter med å få det til, men det er ikke bare bare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...