ocvmelbye Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Se her. Her er det to bilder av fru Backhams rumpe. På det øverste bilde er den "fin" mens på det nederste bildet er den litt "slapp" hvordan her de fixet det uten at klærne har fått "strekkskader?" Kan man gjørde dette med puppene også? Lenke til kommentar
jangul Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Photoshop: Filter - Liquify her har du en del verktøy til f.eks trimme en midje, eller blåse opp pupper. + justering av skyggen. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Photoshop: Filter - Liquify her har du en del verktøy til f.eks trimme en midje, eller blåse opp pupper. + justering av skyggen. 6725089[/snapback] Jeg har ikke dette verktøyet..noe annet det kan hete? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Kva versjon av Photoshop har du? Liquify vart introdusert i versjon 6... Den ligg ikkje i nokon undermeny altso, men rett under Filter-menyen. Lenke til kommentar
ocvmelbye Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Photoshop: Filter - Liquify her har du en del verktøy til f.eks trimme en midje, eller blåse opp pupper. + justering av skyggen. 6725089[/snapback] Jeg er ike så veldig drevet med dette verktøyet... Har prøvd litt men det ser fortsatt litt falskt ut.. Kan du vise meg noe? Lenke til kommentar
silverhalide Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg tror ikke det finnes noen snarveier til å oppnå et solid resultat med kun å slenge på et photoshopfilter. Du kan helt sikkert få til noe som kan minne om en goofy effekt slik som vi så i Kai Powertools etc, men det ligger nok mye håndarbeid i det bildet du referer til. Noen verktøy som likevel kan hjelpe en på vei er mye kreativ bruk av layers, clonetool og warp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå