_norse_ Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg er ganske uerfaren med trådløst nettverk så dette er kanskje et tåpelig spørsmål, men jeg fyrer løs likevel: Jeg leier en kjellerleilighet og deler nett med huseieren. Han har en trådløs router som jeg kobler meg opp mot. Nå har jeg også en X360 som jeg også vil koble opp mot denne routeren. Jeg kunne så klart kjøpt meg den trådløse adapteren, men vil gjerne høre om det er et alternativ til den. Er den noen måte å koble både min PC og X360 til det trådløse nettet via et aksesspunkt eller noe? Altså kable begge enhetene opp mot en boks som igjen kobler seg opp mot routeren? Takker for eventuelle innspill. Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 kanskje du kan kjøpe en linux router som årner dette(WRT54GL). http://www.dd-wrt.com/phpBB2/viewtopic.php...der=asc&start=0 har egentlig ikke peiling Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 hm, hørtes ut som en litt for voldsom løsning. Hadde håpt på noe litt mer smidig, men det er ikke sikkert det er mulig. Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 hm, hørtes ut som en litt for voldsom løsning. Hadde håpt på noe litt mer smidig, men det er ikke sikkert det er mulig. 6731024[/snapback] hehe voldsom? den routeren der koster forresten bare ca 500kr. så går det an å legge inn annen åpenkilde kode system innpå. det var det den linken gikk til over. vi får sjå om noen andre har noen tips til deg. jeg er dessverre ingen ekspert på tråløse løsninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå