John Keats Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 I går prøvde vi på sartura.. Guildet jeg er i har tatt henne før, men de fleste av tanksene var nye inkludert meg så vi klarte henne ikke.. Er det noe spesiellt triks for å tanke henne og adds som gjør at hun ikke konstant flyr rundt og gibber healers? Jeg tenkte da særlig mens man holder på med adds. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Mener vi har en hunter som tar distracting shot når hun flyger vekk. :o samme med adds. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Spam taunts og distracting shot. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 som MTene våre sier, det går ikke ann å tanke dem, stuns og spamming av taunts er tingen.. "paladins ftw, 6sec stun er gul verdt" Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 + rogues som løper inn, får noen cp's og løper ut igjen, gjør det 2 ganger ellernoe og slenger inn en stun Lenke til kommentar
norseson Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Litt taunting og Intercept stun, når ho ikkje er i WW mode ^^ Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Vi har 2-3 warriors på henne når alle addsa er nede, som bare chain-taunter når hu Whirlwinder. Buffen hennes sier at henne er immune mot taunt, men det er bullshit så taunt ftw. Bare ikke la hu fly ut til resten av raidet og hold de 3 warrior'ne i live så burde det gå greit! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Alle bortsett fra maintanks sprer seg til en sirkel rund henne og hvis noen får aggro kaster man taunt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå