chelatoth Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Trenger anbefalinger på trådlåse rutere som virker med NDS. Prisklasse under 1000 kr. Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg har en D-Link 624+ og den funker ikke med DS. Finner nettverket og alt, men etter WEP-nøkkelen er skrevet inn, skjer det like som på en tom parkerings-plass. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg har en D-Link 624+ og den funker ikke med DS. Finner nettverket og alt, men etter WEP-nøkkelen er skrevet inn, skjer det like som på en tom parkerings-plass. 6725320[/snapback] Funker det uten kryptering? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg har en D-Link 624+ og den funker ikke med DS. Finner nettverket og alt, men etter WEP-nøkkelen er skrevet inn, skjer det like som på en tom parkerings-plass. 6725320[/snapback] Funker det uten kryptering? 6725507[/snapback] Jeg har ikke prøvd enda, men liker ikke tanken på å ta av krypteringen. Joda, jeg bare kobler fra maskinene så går det greit. Skal teste det når jeg får tid Lenke til kommentar
chelatoth Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 trenger hjelp :O bump!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå