discostu Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Kjøpte og installere nytt nettverkskort på maskina til mamma for en måned eller to siden. Windows98 kjøres på den maskinen, kortet støttes av det og alt funka fint. Problemet var at noen ganger vil ikke maskinen starte opp. Stopper opp på windows98Bootscreen saken. For å fikse det måtte jeg ta ut kortet og sett det inn igjen. Så funka det igjen og jeg trudde det bare var no feil jeg hadde gjort. Tenkte ikke noe mer over det og nå 2 måneder senere skal mamma bruke maskinen igjen (hun bruker den ikke så ofte, men nå trenger ho den vist igjen ) Og samme feil skjer. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hei! Har du forsøkt annet PCI-spor eller andre drivere? Kanskje Windows Update er en idé? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Har kjørt windows update, hjalp ikke. Sliter nå med samme problemet nok engang og derfor bumper jeg tråden. Mamma er skikkelig hissig fordi jeg ikke klarer å fikse den gamle drittmaskina hennes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå