E320CDI Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hei, jeg trenger hjelp! jeg må lage en forside til en særoppgave. så jeg lurte på om det var noen som kunne? hvis det er noen så please kontakt meg via PM! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Skriv litt om hva som skal være på siden og slikt, så er det nok lettere å få respons og tips. Du har vel ikke tenkt at noen skal gjøre ALT for deg? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Treng det vere noko avansert då? Om du har eit bilete som illustrerer tema legg du det midt på, skriv ein god og tydeleg overskrift øvst, og namnet ditt nederst. Det kan du gjere i Word/OOo Writer eller kva du bruker. Lenke til kommentar
E320CDI Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Nei jeg vil ikke at noen skal gjøre alt for meg. problemet er at jeg har klart å sletter adobe photoshop. og derfor lurte jeg på det. incanus takk for tipset , det tenkte jeg ikke på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå