Iris_L Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Joda, nå har det seg slik at jeg leter etter en font som tar for seg gnagere. Jeg har søkt på google, og sett igjennom alle "dingbat" fontene på dafont og på andre sider. Det er noe lignende dette jeg er på utikikk etter: Logoen er fra Smallcritters.com Vet dere om noen sider som man får lastet ned noe lignende gratis? Endret 22. august 2006 av Iris_L Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Om det er figurane av gnagarane du er ute etter, so er nok ikkje dei ein del av skrifttypen. Vil tru det berre er silhuettar av biletet som er lagt til, og det kan du lage sjølv. Vil du likevel ha ein skrifttype med gnagarar i staden for bokstavar, kan du sjå på denne (ikkje gratis dessverre) og liknande på same side. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Om det er figurane av gnagarane du er ute etter, so er nok ikkje dei ein del av skrifttypen. Vil tru det berre er silhuettar av biletet som er lagt til, og det kan du lage sjølv. Vil du likevel ha ein skrifttype med gnagarar i staden for bokstavar, kan du sjå på denne (ikkje gratis dessverre) og liknande på same side. 6724076[/snapback] Det er figurane av gnagarane jeg er ute etter ja. Jeg trodde kanskje at gnagerene var en såkalt "dingbat" font. Hvordan lager man silhuetter av bildene da? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Er ikkje det litt openbart? Har du eit bilete av ein gnagar berre teikner du over med ynskja farge (eventuelt markerer og fyller i) og klipper bort resten. Kan gjerast i Gimp, Photoshop, kanskje til og med Paint, for alt eg veit. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Joda, men det er jo litt stress da.. Vetfall når man ikke er så stå på musa.. :!: Får vel bare prøve Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Forresten, kom til å tenkje på ein ting. Om du har Photoshop, kan du bruke Custom shapes. Kan vere det ligg nokon dyreformer der frå før, og det finst mange gratis på nettet, som ein kan finne med Google, slik. Custom Shape-verktøyet finn du i Photoshop her. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Jeg har photoshop, men jeg får ikke installert det... Noen andre som orker å skjekke om det ligger diverse gnagere i Custom shapes? Jeg vet at det finnes kanin, hund, katt, fugl og fisk der, men det trenger jeg ikke. Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Søk litt her, den beste fontsiden. Klikk her! Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Søk litt her, den beste fontsiden. Klikk her! 6724432[/snapback] Har skjekket alle der Fant ikke det jeg var ute etter, desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå