SpxinXeh Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Hei hei Bare lurte på dere andre med x2 4600 og vannkjøling, hva temperaturer har dere? Jeg har High Performance kittet fra Microplex. Idle: 37c Load: 40-42c Har hatt på riktig med kjølepasta og har kontakt...synes det er litt rart, siden min venice 3500 lå rundt 28-29c idle og 38c load... =/ Endret 22. august 2006 av SpxinXeh Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Min 4200+(ikke energy efficient) ligger på 32idle og 40load. Jeg har Cuplex pro, aquastream-pumpe, kjøling på gpu(cpu først), en dobbel- og en singel radiator. Så da vet du det Lenke til kommentar
SpxinXeh Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Vel jeg har APOGEE cpublock, HW Labs radiator, BlackIce Extreme III XFlow, og Swiftech MCP655....og alt dette er jo ganske så bra produkter så vidt jeg har forstått...bah må vel kanskje bare leve med eller kjøpe noe som virkelig gir den temp'en jeg vil ha...! =) Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Må ikke stole alt for blindt på temperatursensorene i hovedkort o.l... Lenke til kommentar
SpxinXeh Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Nei jeg veit det, men vil så gjerne vite rett temp på cpu, vann og lignende, pluss at jeg imorgen får litt fritidsyssel med å montere Gpu blokk....wohoho cant wait Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Har du riktig press på blokka? Prøv å stram skruene litt, og se om det blir bedre. Det ble det for meg Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Er temperaturen viktig? Klokk så langt at det hele blir ustabilt, det er mitt tips. Last ned SuperPi for lett testing, OCCT for litt tyngre og evt. Prime95 for lang testing. Lenke til kommentar
SpxinXeh Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Vel ja ...Er ikke så intressert i detta med overklokking gitt..ustabilt er det så stas det? Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Det er jo ikke meningen man skal ha det ustabilt da....man klokker så langt man kommer så lenge det holder seg stabilt... Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Dobbelpostet...ligger på sykehuset med trådløst nett...temmelig ustabilt ja Reine vannkjølingsdelene de har brukt på meg 5 meter pvc slange og 2 meter silikonslange Endret 23. august 2006 av magnulf Lenke til kommentar
SpxinXeh Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 pluss at jeg imorgen får litt fritidsyssel med å montere Gpu blokk....wohoho cant wait hei igjen, monterte blokka på torsdag, dro bort for å hjelpe en kompis med helt ny data, så når jeg kommer hjem tror du ikke , vannblokka på GPU var lekk a! slanger og alt det andre er pottetett... tror dere jeg har har krav på nytt kort da? hvertfall ny gpu vannblokk.....så nå har jeg jo måtte ut med en hel del lapper igjen får å komme tilbake....makan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå