fettgnomen Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Har kjøpt meg Windows media center (engelsk versjon) og skal installere det på min pc. Men på pc-en har jeg norsk xp som jeg fikk med pc-en og derfor kan jeg ikke oppgradere, men må installere hele på nytt. Spørsmålet mitt da er om alle filer og sånn på pc-en blir slettet eller om det fortsatt blir der? ps. har ikke lyst til å bytte det til en norsk versjon da jeg liker den engelske bedre. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 ja alle filer på den harddisken blir borte når du formaterer og legger inn på nytt. men kan jo bare brenne de ut så er problemet løst Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Dersom du har kjøpt engelsk utgave fordi du liker den engelske språkutgaven bedre er eg redd du har kjøpt feil. Det er ikke bare språket som er annerledes, men også kanalsøk, kanallister og tvguide. Og så vidt eg vet er det vanskelig, men ikke umulig, å få den over på norsk oppsett(ikke språk). Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 nåja, 2005 edition tillater kanalsøk i alle regioner uten så mye fiks fakserier mener jeg. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 nomore, tror du surrer litt her Jeg har Engelsk XP MCE (pirat kopi sådan) og jeg har Norske Kanaler i Online TV-guide og TV-guide Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Bare et kjapt ot spm. Hvor mye plass trenger man til MCE? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 nomore, tror du surrer litt her Jeg har Engelsk XP MCE (pirat kopi sådan) og jeg har Norske Kanaler i Online TV-guide og TV-guide 7039865[/snapback] Ok. Beklager Har ikke brukt MCE så mye, men eg slet med kanalsøk før eg fikk inn norsk språkpakke. I mitt hode konkluderte eg da med Engelsk vs Norsk språk Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Like mye som til XP Pro +/- ca 50mb. Jeg bruker iallefall ca 1.8gb plass med min MCE install, men det er med alle updates og drivere og stash. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå