fOOdserv Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Hei, har en pc som har fungert fint. En dag tok bare skjermbilde kvelden og ble borte. Når jeg starter pcen nå skru alt seg på av vifter, hk og hd. det kommer ingen "biip" og null kontakt med skjermen. Pcen står bare å durer. hjelp? ps Skjermen fungerer fint på en annen pc Endret 22. august 2006 av fOOdserv Lenke til kommentar
Sennheiser Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hei, har en pc som har fungert fint.En dag tok bare skjermbilde kvelden og ble borte. Når jeg starter pcen nå skru alt seg på av vifter, hk og hd. det kommer ingen "biip" og null kontakt med skjermen. Pcen står bare å durer. hjelp? ps Skjermen fungerer fint på en annen pc 6723752[/snapback] Har nøyaktig samme problem. Tok ut heat sink og Cpu for støvrens og skifte av kjølepasta og etterpå får jeg ikke skjermbilde. Alt sitter som det skal, vifter og HDD fyrer som normalt. Har forsøkt å nappe ut batteriet uten hell. Lenke til kommentar
fOOdserv Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 (endret) hvor ligger batteriet på hk? og hvordan napper jeg det ut? II: har også forsøkt å nappe ut batteriet uten hell. Endret 22. august 2006 av fOOdserv Lenke til kommentar
Sennheiser Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 hvor ligger batteriet på hk? og hvordan napper jeg det ut? 6723919[/snapback] Se etter et rundt flatbatteri ca 2cm i diameter. Vipp ut dette og vent i ca 10 sekunder. Lenke til kommentar
fOOdserv Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 tok ut skjermkortet, og startet pcen da kom det biip. har abit is7-e2g hk pcen funket helt fint før, har ikke flyttet på noe som helst. Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hmm, skjønte ikke helt men kan skjerm kortet vere ødelakt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå