Bjareboy Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Halo! Kjøpte meg nettopp nytt pc utstyr, men sliter med at ting går tregt i windows. Opplever en "rar" hakking/lag når jeg f.eks skal åpne ei mappe. Tar gjerne 2-3sek før mappa åpnes Høres også ut som HD tenker noe jæ*** når jeg skal gjøre sånne småting. Lurer på om dette har noe med at bare 2 av dem 3 hd mine detectes i BIOS(de detectes i windows). Oppstarten er generelt veldi treg og det henger også endel sekunder i "detecting array" Er 90% sikker på at master/slave settings på IDE1 og 2 står riktig. Har ikke SATA disker. Har også prøvd å installere XP pånytt og i tillegg kjørt flere virus og cleaner program. Specs: AMD Athlon64 3200, DFI LP UT NF4 Ultra-D, nForce4 Ult(lanparty), ThermalTake 460Watt Blue Light, ATX2.0, 341257 Asus EN7900GT/2DHT/256M, PCI-E, og 2gig pc3200 twinmos dual channel RAM.. Tips mottas med STOR takk Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Prøvd å flashe biosen? Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Er 90% sikker på at dette er eit driverproblem... Har du installert alt av skjermkort drivere ? Alt av Hovedkort drivere ? Kan også vere eit diskproblem, prøv å kjør scandisk. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Er 90% sikker på at dette er eit driverproblem...Har du installert alt av skjermkort drivere ? Alt av Hovedkort drivere ? Kan også vere eit diskproblem, prøv å kjør scandisk. 6724945[/snapback] Prøv denne! Hørtes ut som driver problem.. -.- Lenke til kommentar
Bjareboy Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Er ganske så sikker på at jeg har installert de rette driverne ja. Har tenkt tanken på at d dreier deg om et diskproblem jeg å, men har tross alt formatert c: flere ganger og installert XP pånytt. Er 90% sikker på at dette er eit driverproblem...Har du installert alt av skjermkort drivere ? Alt av Hovedkort drivere ? Kan også vere eit diskproblem, prøv å kjør scandisk. 6724945[/snapback] Prøv denne! Hørtes ut som driver problem.. -.- 6725309[/snapback] Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 instasllerer en oppdatering av ny amd driver kansje? sp2 bruker vel litt mer tid på seg Lenke til kommentar
Bjareboy Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 instasllerer en oppdatering av ny amd driver kansje?sp2 bruker vel litt mer tid på seg 6745088[/snapback] Jaha, hvordan gjøres det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå