smurfine Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Passer disse minnekortene i min Nokia 6280? http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10843. Mister man garantien hvis man ikke kjøper originalt Nokia minnekort? Det koster jo nesten 5 ganger prisen. Og hvilket merke er best av Kingston, Sandisk og Twinmos og Corsair? Endret 22. august 2006 av smurfine Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Støtte for miniSD-kort Er nok riktig brikke det ja. Tror neppe du mister garantien. Er jo "uorginale" minnebrikker dem selger på telebutikker å Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Du mister ikke garantien. Hold deg unna Twinmos og Corsair, de har en tendens til å ikke holde lenge... hvertfall min, og mange andres erfaring. Lenke til kommentar
sforum Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Jeg ringte nokia for å høre hvor store minnebrikker N6280 støtter. dem sa 1 gb, og de sa også at de ikke selger større brikker enn 1gb, og at hvis jeg kjøper minnebrikke som ikke er nokia forsvinner garantien.. på www.tre.se har jeg derimot lest at nokia 6280 støtter 2gb. altså bør det være mulig å kjøpe 2gb twinmos feks. men hvis dette står i om den en gang skal inn på service mister du i følge kundeservice i nokia norge garantien din Endret 22. august 2006 av shaaland Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Synes ikkje det er vits i å starte helt ny tråd så eg tar dette her.. Hvor kan eg få kjøpt minnebrikke på 1GB eller noe til min Sony Ericcson k750i? Hvilket merke skal eg ha, hva passer osv? Lenke til kommentar
smurfine Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Hvis man kun mister garantien hvis kortet står i, er det jo bare å bytte ut det uoriginale kortet med nokiakortet som fulgte med hvis den skal på service. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg har puttet et 1 gb apacer minnekort fra psdata i min 6280. Den døde midt i sommerferien , uten at jeg tror det har noe med kortet å gjøre. Det funket helt fint helt til mobilen bare døde. Med tanke på hva nokia sier om garantien så er jeg glad jeg tok det ut før service. Nokia kan vel ikke være så dumme at de får en mobil til å støtte en åpen minnekorstandard hvis man må putte kort fra dem i den. Lenke til kommentar
sforum Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Tviler på at de kan bevise hvilket kort som har stått i, så om du setter i det orginale før den skal på verksted går nok det bra Men kundekonsulenten sa klart fra til meg at uoginale kort gikk ut over garantien. Rimelig tåpelig når de kjører en standard kort type, men men.. Greit for oss:) Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Synes ikkje det er vits i å starte helt ny tråd så eg tar dette her.. Hvor kan eg få kjøpt minnebrikke på 1GB eller noe til min Sony Ericcson k750i? Hvilket merke skal eg ha, hva passer osv? 6723894[/snapback] Disse passer ->http://prisguide. Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Takk! Bestiller sikkert snart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå