Rikky Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Kjøp brukt Hi-Fi. Da får du mye for pengene, og du sitter ikke igjen med så veldig stort tap når du selger. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Siden du sier du er gitarinteressert, ville jeg kjøpt en skikkelig god gitar fra bruktmarkedet. For rundt 12.000 kan du få deg en pent brukt Gibson Les Paul fra nittitallet/2000-tallet, for eksempel, og den kommer ikke til å synke stort mer i verdi så lenge du behandler den pent. Med resten av pengene ville jeg ha kjøpt meg en ordentlig god rør-forsterker etter smak. Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Vel nå har jeg jo kjøpt meg mitt eget hus for 2 mnd siden da. og bilen går enda. hehe, sååå.. CV-SEPH Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 wii og 3-4 spill til xbox. Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Hadde i alle fall ikkje kasta vekk pengane på Cervin Vega, kjøp eit bra anlegg istedet. 6723555[/snapback] Såå. hva er et BRA anlegg da ? hva anbefaler du til en som vi spiller HØYT med god trykk CV-SEPH Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hadde i alle fall ikkje kasta vekk pengane på Cervin Vega, kjøp eit bra anlegg istedet. 6723555[/snapback] Såå. hva er et BRA anlegg da ? hva anbefaler du til en som vi spiller HØYT med god trykk CV-SEPH 6723799[/snapback] CW Alle jeg snakker med anbefaler CW, alle har god erfaring med de Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hadde i alle fall ikkje kasta vekk pengane på Cervin Vega, kjøp eit bra anlegg istedet. 6723555[/snapback] Såå. hva er et BRA anlegg da ? hva anbefaler du til en som vi spiller HØYT med god trykk CV-SEPH 6723799[/snapback] Alle snakker om "BRA" anlegg, men likevel. Jeg digger cervin cls 15" fremfor anlegg som koster det tredobbelte og mer, rett og slett pga den brutale bassen Anyways, Du kan også kjøpe cls 10 + 15" aktiv sub fra cerwin, det duger det og, og gir mye, mye klarere lyd. Hadde jeg hatt 25K nå hadde det gått på: -betale 10k som jeg har i gjeld -32" LCD TV til ca. 10K -Spart 5K til uforutsette utgifter. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) CV (det heiter ikkje CW), duger ikkje til anna enn å spele høgt, serleg behageleg høgt spelar det heller ikkje, kassa høyres ut som om den skal briste kvart sekund, den er rett og slett ikkje stiv nok, mellomtone er fraverande og diskanten høyres rett og slett ut som ei båndsag. Det finnes sååå mykje meir der ute enn CV, folkens! plx. --------- Men om lydkvalitet bryr deg der sola aldri skinner og du kun er ute etter å lage mest mulig bråk, så gogo. Endret 22. august 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Ikke kjøp anlegg. spar penger og kjøp deg en leilighet. Det er den beste investeringa du kan gjøre. jeg har på en måte ungått å kjøpe 4 sånne anlegg og har nå råd til å ta opp lån og kjøpe meg leilighet. (og nei, jeg er ikke rik, jeg har bare spart en stund) Når du selger leiligheten får du antagelig enda mer penger for den og kan kjøpe deg 10 sånn anlegg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Spar til store investeringer. Bil, leilighet, øl eller studier. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Spar dem til noe som virkelig er viktig, eks. når du skal kjøpe hus/bil/moped osv. 6723463[/snapback] :!: 6723620[/snapback] Er ikke alle som gidder å sykle rundt i 2 år heller da 6723633[/snapback] trådstarter er 26 år. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Ett skikkelig deilig hjemmkinoanlegg med stor dyp fin sofa og stor TV Og 2-3 kompiser, en knall film og masse øl! Det slår ikek feil! Det er helrig Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Syns du bør kjøpe deg dette anlegget...Nå har jeg ikke peil på anlegg, men hvis det koster såpass mye...Så har du vel en Rimelig bra forsterker, og da kan du med årene oppgradere videre til nye og dyrer høyt, hvis interessen fortsetter? Jeg ville ikke kjøpt en dyr flatskjerm tv, da dessa faller som fluer i kubæsj...Dårlig investering! Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Som sagt jeg kjøpte mitt eget hus for 2 mnd sider (er 24 år forresten) Jeg har et rom som jeg tenkte jeg skulle lage hjemmekino ut av. får høyttalere og prosjektor for den prisen.. hmmm. CV 215 er bare Rått men dog. Kansje jeg burde spandere en ny bil på dama, hehe hun fikk lappen i dag, da blir det nok mange "I love you" reminders tenker jeg hehehe CV-SEPH Endret 22. august 2006 av Sephiroth Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Siden du sier du er gitarinteressert, ville jeg kjøpt en skikkelig god gitar fra bruktmarkedet. For rundt 12.000 kan du få deg en pent brukt Gibson Les Paul fra nittitallet/2000-tallet, for eksempel, og den kommer ikke til å synke stort mer i verdi så lenge du behandler den pent. Med resten av pengene ville jeg ha kjøpt meg en ordentlig god rør-forsterker etter smak. 6723737[/snapback] Ny gitar er vel best? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Du kunne jo brukt noen av pengene dine på nytt nick. (Altså smiske litt med mode'ne) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Ny gitar er vel best? 6724099[/snapback] Hadde heller kjøpt ein ferdig innspelt gitar til halve prisen av ein ny. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Ny gitar er vel best? 6724099[/snapback] Hadde heller kjøpt ein ferdig innspelt gitar til halve prisen av ein ny. 6724112[/snapback] Okey, skal ta med meg det tipset videre Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 kjøpt tactical gear på ebay for alle penga Lenke til kommentar
LasH Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Kjøpt masse paintball utstyr . Åsså spart av litt penger til Cola og bamsechips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå