Gå til innhold

Forslag til gaver til mine foreldres 50-årsdag

Anbefalte innlegg

Hei,

mine foreldre feirer sine 50-årsdager samlet om noen uker. Hva slags gaver er vanlig å gi i slike sammenhenger? Hva har dere gitt? Jeg trenger virkelig forslag her.

Jeg og min søster ønsker å gi gave sammen. Vi er 20/25 år gamle. Foreldrene våre er pengesterke (så en pengegave er det iallfall ikke noe poeng i) men vi kan bruke en god del penger på gaven, hvis det ideen er god :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Kjøp dem en ferie til Praha eller en annen by. Gjorde i allefall vi til onkelen og tanta mi sin bursdag. Foreldrene mine aner jeg ikke hva fikk^^

Lenke til kommentar
Kjøp dem en ferie til Praha eller en annen by. Gjorde i allefall vi til onkelen og tanta mi sin bursdag. Foreldrene mine aner jeg ikke hva fikk^^

6723433[/snapback]

Takker for raskt svar og godt forslag! Problemet er at de jobber ganske mye, og det er håpløst å finne ut av når de har tid. Men jeg skal se på saken. Flere gode forslag?

Lenke til kommentar

Jobber mye sier du, da hadde de sikkert satt prise på litt fritid så de kunne koble ut å ikke tenke på jobben.

Kjøp noen billetter og la de ta en weekendtur til Danmark med båten eller noe.

Jobber de så snakk med sjefene til foreldrene deres og spør de en dag eller to fri, godt planlagte gaver settes alltid godt pris på :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...