askil8 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hei, mine foreldre feirer sine 50-årsdager samlet om noen uker. Hva slags gaver er vanlig å gi i slike sammenhenger? Hva har dere gitt? Jeg trenger virkelig forslag her. Jeg og min søster ønsker å gi gave sammen. Vi er 20/25 år gamle. Foreldrene våre er pengesterke (så en pengegave er det iallfall ikke noe poeng i) men vi kan bruke en god del penger på gaven, hvis det ideen er god Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Kjøp dem en ferie til Praha eller en annen by. Gjorde i allefall vi til onkelen og tanta mi sin bursdag. Foreldrene mine aner jeg ikke hva fikk^^ Lenke til kommentar
askil8 Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Kjøp dem en ferie til Praha eller en annen by. Gjorde i allefall vi til onkelen og tanta mi sin bursdag. Foreldrene mine aner jeg ikke hva fikk^^ 6723433[/snapback] Takker for raskt svar og godt forslag! Problemet er at de jobber ganske mye, og det er håpløst å finne ut av når de har tid. Men jeg skal se på saken. Flere gode forslag? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 hmmm du kan jo også gi de penger som de skal kjøpe ferie får.... eller kansje en diiiger flat tv;) eller kansje cruice Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 En spa-weekend kanskje? Det hadde de kanskje satt pris på? Lenke til kommentar
askil8 Skrevet 27. august 2006 Forfatter Del Skrevet 27. august 2006 En spa-weekend kanskje? Det hadde de kanskje satt pris på? 6723841[/snapback] God idé, takk. Er det noen som har flere gode idéer? Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jobber mye sier du, da hadde de sikkert satt prise på litt fritid så de kunne koble ut å ikke tenke på jobben. Kjøp noen billetter og la de ta en weekendtur til Danmark med båten eller noe. Jobber de så snakk med sjefene til foreldrene deres og spør de en dag eller to fri, godt planlagte gaver settes alltid godt pris på :!: Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hvis de jobber mye og du ikke klarer å finne ut av når de kan dra på en evt. ferie så kan du vel kjøpe et reisegavekort de kan bruke når de vil..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå