iChristian Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg etterlyser virkelig det papirløse samfunn, vi ble lovet dette sånn rundt årtusenskiftet. Hvor blir dette av? Jeg vil svært sjelden ha ting i postkassen min, magasiner og bøker får holde. Resten vil jeg gjerne ha per epost, som PDF eller lignende. Jeg liker å ta vare på ting jeg får av papirer og slikt, og jeg vet det er viktig, men jeg liker virkelig ikke å få papirark. Jeg vil ha ting digitalt sendt til meg slik at jeg kan arkivere alt sammen på min kjære datamaskin. Så når kommer det papirløse samfunn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Nå er jo mye av den offentlige informasjonen allerede digitalisert, og flere tjenester følger jevnlig. Eksempler på dette er tjenester via Altinn, Lånekassen og innlevering av selvangivelse hos Skatteetaten. Det samme med opptak til utdanning, jobbsøkerprosessen via Aetat på nett, og diverse jobbannonse-sider. Men (og et irriterende et også...), så har vi reklame pr post Vinterstid er det forsåvidt mer enn nok "søppel" i postkassa om morgenen til å besørge opptenninga av ovnen i stua Intill reklamebransjen og bedriftene som benytter de, skjønner hvor lite vi liker slik søppel, vil nok det være blandt det siste som forsvinner over til en (hel)digital hverdag. Takke seg til muligheten til å reservere seg mot mye av det, men allikevel... Endret 22. august 2006 av Slettet-45jaQkrH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå