ShredLord Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Metal Gear Solid 4 i morgen! Endelig noe å glede seg til! Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Blir spennende å se Håper det blir in-game klipp og ikke en CG-trailer. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Det står i artikkelen det blir in-game! Nå var jo ikke den forrige traileren CG heller da...men rendret med spillmotoren i real-time! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Er dessverre fortsatt mange som ikke tror på at den forrige traileren var in-game Men det var den nok. Gleder meg til å få vite mer om dette spillet. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Venter til jeg får se in-game jeg. Dere husker jo Motorstorm på E3 ifjor. Alle trodde det skulle bli slik, og at det var den spillmotoren som ble brukt osv. Ta en titt på de senere filmene. Men vi får se Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Det får vi . Er selv skråsikker på at Hideo Kojima ikke lyger! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Blir spennende å se Håper det blir in-game klipp og ikke en CG-trailer. 6723943[/snapback] E3 traileren av MGS er realtime på PS3. Bruker samme engine som de bruker på spillet og er ikke pusset opp. Det finnes en video der det stopper filmen og i real time kjører rundt i verdenen i spillet. Som beviser at det er real time. Alt for mange lar motorstorm ødelegge for hva som er ingame og CGI. For selv om de kanksje fjusket litt så gjør ikke annerkjente utviklere som de bak MGS serien det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå